یک سازمان صهیونیستی که در امور شهرک‌سازی در فلسطین اشغالی فعالیت دارد، در لفاظی مدعی شد که زمان خوبی برای اشغال خانه‌های جنوب لبنان است.

در شرایطی که جنگ در لبنان ادامه دارد و ارتش رژیم صهیونیستی و سران آن ادعا می‌کنند درحال آماده شدن برای حمله زمینی به خاک لبنان هستند، یک سازمان صهیونیستی که در شهرک‌سازی در اراضی فلسطین اشغالی فعالیت می‌کند در وب سایت خود طی لفاظی مدعی شد که زمان خوبی برای اشغال خانه‌های جنوب لبنان است تا اشغالگران در آنها ساکن شوند.

براساس گزارش النشره، طی ماه‌ها گذشته گروهی در اراضی اشغالی تاسیس شد که هدف آن اشغال مجدد سرزمین‌های لبنان است. این گروه صهیونیستی ژوئن گذشته از طریق ویدیو کنفرانس نشستی برگزار کرده و چشم انداز خود درباره اشغال زمین‌های لبنان تا رودخانه لیطانی را بیان کرد.

این گروه صهیونیستی ادعا می‌کند با اشغال زمین‌های لبنان قصد دارد خانه‌ها و شهرک‌هایی برای شهرک‌نشینان اشغالگر احداث کند.

بن آرتزی، برادر سارا نتانیاهو، همسر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، در این کنفرانس سخنرانی کرد و مدعی شد: ما باید از استفاده از واژه لبنان دست برداریم. مرز‌هایی که امروز وجود دارد کاملاً مصنوعی است، زیرا الجلیل تا لیطانی امتداد دارد و یک توده کوهستانی است که نمی‌توان آن را به قطعات تقسیم کرد.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار