جوان اسرائیلی قصد دارد در اقدامی برای نشان دادن نفرت خود از صهیونیسم، تبعیت اسرائیلی را رها کند و در اردوگاه پناهندگان در کرانه باختری ساکن شود.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از اسوشیتدپرس،  آندره پشنیچنکف مهاجر تاجیک23 ساله یهودی، اخیرا در پی اقامت غیر قانونی در اردوگاه پناهندگان در نزدیکی بیت الحم توسط سربازان رژیم صهیونیستی دستگیر شد.
وی در گفتگو با پلیس اعلام کرد قصد دارد ارتباط خود را با اسرائیل قطع کرده و تبعیت آنجا را رها کند و در مقابل تبعیت فلسطینی داشته باشد.
پشنیچنکف هم اکنون به مدت دو ماه به اروپا سفر کرده و امیدوار است پس از بازگشت بتواند به کرانه باختری منتقل شود.
خانواده پشنیچنکف زمانی که وی 13 سال داشت به اسرائیل مهاجرت کردند. وی سپس به مدت سه سال آموزشهای نظامی دید و مدتی نیز به عنوان مهندس نرم افزار در ارتش مشغول به کار بود. وی در این دوران در خصوص روابط کشورش با فلسطینی ها دچار شک و تردید شد و پس از آن اسرائیل را به کلی رد کرد.
وی در خصوص اقدام خود گفت: از صهیونیسم متنفرم. می خواهم بخشی از مقاومت فلسطین باشم. از دیگر اسرائیلی هایی که از وجود کشور فلسطین حمایت می کنند نیز می خواهم همانند من عمل کنند و به عنوان یک فلسطینی در کرانه باختری و یا نوار غزه به زندگی خود ادامه دهند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار