تاکنون 65 درصد از پروژه تقاطع گمنام کردستان به سرانجام رسیده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حسینی نژاد معاونت فنی و عمران منطقه 6 با اشاره به اتمام رسیدن 65 درصد از پروژه تقاطع کردستان – گمنام افزود: با توجه به این که زیر گذر در مسیر شرق به غرب بزرگراه گمنام احداث خواهد شد. همچنین پل رو گذر برای ایجاد دسترسی این بزرگراه در مسیر غرب به کردستان شمال به بهره برداری خواهد رسید به زودی شاهد کاهش قابل توجه ترافیک در این مسیر خواهیم بود.
وی بیان کرد: هدف از اجرای این پروژه، علاوه بر کاهش ترافیک و تسهیل در تردد خودروهای عبوری موجب کاهش آلودگی هوا و آلودگی صوتی در محورهای گمنام کردستان و کارگر می شود پس از بهره برداری از پروژه مذکور چراغ راهنمایی و رانندگی در تقاطع کردستان گمنام حذف گردیده و در نتیجه تردد در این مسیر تسهیل می یابد و شاهد کاهش زمان خدمت رسانی در مواقع بحرانی خواهیم بود.
معاونت فنی و عمران منطقه 6 با اشاره به این که یک سال از آغاز پروژه سپری شده است، خاطر نشان کرد: طول کل زیر گذر چیزی حدود 416 متر و طول رو گذر تقریبا 479 متر می رسد با سپری شدن یک سال از شروع پروژه تاکنون 65 درصد از عملیات به اتمام رسیده و پیش بینی می شود تا پایان تابستان امسال با شروع سال تحصیلی جدید این پروژه به اتمام برسد.
حسینی نژاد یادآور شد: همزمان با این پروژه در تقاطع گمنام کارگر نیز پروژه دیگری در حال اجرا می باشد این پروژه شامل دو زیر گذر شرق به غرب و غرب به شرق و همچنین عرشه جهت دسترسی خیابان کارگر از جنوب به شمال و کارگر جنوب به غرب گمنام است.
وی در پایان خاطر نشان کرد: با اجرای این پروژه دسترسی راستگرد خیابان کارگر به گمنام شرق و دسترسی کارگر شمال به گمنام غرب مهیا می گردد./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار