امام جمعه موقت ارومیه گفت: تابستان بهترین فرصت برای خودشناسی جوانان و نوجوانان است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه حجت‌الاسلام محمد فخری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: استفاده مطلوب از اوقافت فراغت جوانان یکی از موضوعاتی است که در چند روز اخیر با فرا رسیدن فصل تابستان مورد توجه خانواده‌ها و مسئولان قرار گرفته است.

وی با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن در ایام تابستان تصریح کرد: جوانان و نوجوانان می‌توانند با شرکت در این کلاس‌های بیشتر از پیش با رهنمودهای قرانی آشنا شوند.

فخری با بیان اینکه قرآن راهنمای هدایت بشر است، افزود: برای رسیدن به رستگاری باید جوانان و نوجوانان از رهنمودهای قرآن در زندگی خود استفاده کنند.

وی با بیان اینکه قرآن وسیله هدایت بشر عنوان کرد و گفت: لازم است تا در تابستان جوانان با قرآن بیشتر آشنا شوند.

خطیب جمعه ارومیه با تاکید بر حفظ، قرآئت، آموزش و تفسیر قرآن کریم، اظهار داشت: قرآئت قرآن یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید جوانان آن را مد نظر قرار داده و در راستای قرآئت قرآن همت گمارند.

فخری با بیان اینکه تابستان بزرگترین فرصت برای جوانان در راستای خودشناسی است، تصریح کرد: خودشناسی زمینه‌ای برای خداشناسی است که تمام این‌ها با رهنمودهای قرآنی رنگ و بوی عمل به خود می‌گیرد.

وی از برگزاری برنامه‌های ورزشی، قرآنی، فرهنگی و آموزشی اوقات فراغت در تابستان سال جاری خبر داد و افزود: براساس نیازی که در جامعه احساس می‌شود بنا شده تابستان امسال به موضوع قرآن آموزشی در برنامه‌های اوقات فراغت بیشتر توجه شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.