تب کریمه کنگو در حالی میهمان مردم خراسان رضوی است که اقدامات مسئولان در بیشتر مناطق استان مثمر ثمر واقع نشده و روند ابتلا به این بیماری خطرناک با ابتلای پنج نفر دیگر وخامت اوضاع را بیشتر کرده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد مبتلا شدن ۵ نفر دیگر از مردم محروم منطقه احمدآباد صولت شهرستان تربت جام به بیماری تب کريمه کنگو نگرانی ها را دوباره در این استان مرزی تشدید داده است.

رئيس شبکه بهداشت و درمان شهرستان تربت جام گفت: اين تعداد از افراد به دنبال مصرف گوشت گوساله آلوده به تب کريمه کنگو دچار اين بيماري شدند و به بيمارستان سجاديه اين شهرستان مراجعه و بستري شدند که ۲ نفر از آنان به علت خونريزي و مشکلات عمده اي که داشتند براي درمان به مشهد اعزام شدند.
سيد جواد ميرزايي افزود: اين بيماري در صورتي که افراد مورد درمان قرار نگيرند کشنده است و نيمي از افراد مبتلا جان خود را از دست مي دهند.

اطلاع رسانی رسانه ها را عده ای راه مبارزه با این بیماری خطرناک میدانند و این در صورتی است که برخی مسئولان استان دام قاچاق را یکی از مهمترین عوامل این بیماری می دانند.
یادآوری می شود: پیش از این نیز طبقآمار رسمی سه نفر و در آمار عیر رسمی هشت نفر در خراسان رضوی در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند./س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.