مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: سپاه پاسداران در راستای هموارکردن مسیر پیشرفت نظام اسلامی در تلاش است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، حجت‌الاسلام محمدمهدی مهدوی در مراسم تجلیل از پاسداران و سربازان جانباز در ستاد سپاه شهدای استان اظهار داشت: در زمان حاضر سپاه پاسداران با تجهیز خود به علوم و فنون روز و ارتقای بصیرت و هوشیاری در راستای هموارکردن مسیر پیشرفت همه‌جانبه نظام اسلامی تلاش می‌کند.

وی با تاکید بر کسب معنویات و فضایل اخلاقی افزود: پاسداران نیازمند پاسداری از خود با توسل به معنویات و فضایل اخلاقی هستند تا بتوانند در حفاظت از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی، اسلام و حریم ولایت توفیق داشته باشند.

مهدوی سپاه و بسیج را مقتدرتر از همیشه در عرصه نبرد با مستکبران خواند و گفت: با توجه به توطئه‌های استکبار جهانی پس از پیروزی انقلاب تاکنون، سپاه وظایف خود را با بصیرت و هوشیاری تمام در عرصه‌های مختلف انجام داده و با قدرت و اقتدار در مقابل استکبار و دشمنان می‌ایستد.

وی ولایتمداری را از شاخصه‌های اصلی سپاه دانست و تصریح کرد: این نهاد در طول سی و سه سال عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی با اطاعت از فرامین امام و رهبری توانسته خدمات شایسته‌ای انجام دهد.

مهدوی در ادامه، میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: پاسداران باید با الگوگیری از رفتار امام حسین(ع) و یارانش در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و ولایتمداری حرکت کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان از قدرت معنوی ایران اسلامی در هراسند، اضافه کرد: دشمنان انقلاب و ایران علاوه بر هراس از قدرت معنوی اسلام، از سپاه و توانمندی‌های آن در کشور به شدت در هراس بوده و نگرانند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: در زمان حاضر سپاه در جبهه جنگ نرم نقش مهمی ایفا می‌کند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.