شرایط برخی بازیکنان در تیم استقلال کاملا مشخص است و برخی دیگر با شرایط ایده آلی روبرو نیستند این در حالی است که داستان مذاکره با خلعتبری با این تیم جدی به نظر می رسد اما حضور نکونام در این تیم منتفی است.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران جواد نکونام با شرایط ایده آلی برای حضور در تیم های لیگ برتری روبرو نیست این بازیکن مدعی است که با وضعیت مناسبی برای حضور در لیگ ایران مواجه نیست و ترجیح می دهد قرارداد کمتر و پایین تر، در لیگ های اروپایی بر فعالیت خود ادامه دهد و لیگ ایران را به بعد موکول کند.

گفتنی است، از طرفی مذاکره با خلعتبری طبق اعلام قبلی جدی است گویا مدیر برنامه های این بازیکن وارد گود شده است و شرایط را طوری پیش می برد که استقلالی ها نیز از آن راضی هستند.

گویا پیشنهاد اولیه ارایه شده است اما آبی ها به این موضوع نیز می اندیشند که این بازیکن دقیقه 90 استقلال را رها نکرده و به پرسپولیس رود تا اقدام انصاری فرد تکرار شود و استقلال باز هم ناکام بماند.

از طرفی مهدی رحمتی دروازه بان تیم استقلال نیز برای حضور در این تیم با مشکل خاصی روبرو نیست این دورازه بان اعلام کرده است که قرار دادش را تمدید می کند و قرار است در اردوی ترکیه نیز همراه تیم باشد.

شایان ذکر است، پژمان منتظری نیز قول داده است که در استقلال می ماند اما وی با تیم قطری مذاکره کرده است و به تازگی به تهران بازگشته است اما عنوان شده که قول داده در استقلال می ماند./مح
برچسب ها: نکونام ، رحمتی ، خلعتبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار