"نسرين مقانلو" مهمان اين هفته "گپ" از دو فرزند پسرش و شصت و هشت فرزند تيمي كه تحت پوشش وي هستند، مي‌گويد.

منصور لشكري قوچاني،يكي از تهيه كنندگان برنامه "گپ" در خصوص مهمان اين هفته به خبرنگار حوزه تلويزيون گروه فرهنگی وهنری باشگاه خبرنگاران گفت:"نسرين مقانلو" بازيگر توانمند سينما و تلويزيون ايران كه در فيلم هاي بسياري ايفاي نقش كرده اين هفته مهمان زوج هنرمند برنامه تلويزيوني گپ است.
وي اظهارداشت:در اين برنامه "مقانلو" از نقش آفرينش در فيلم هاي سينمايي و مجموعه هاي مختلف تلويزيوني مي‌گويد و يكي از بهترين نقش هايش را بازي در فيلم تلويزيوني مختارنامه ميداند.
وي افزود:"مقانلو" در ادامه صحبتهايش به سكانس قهرش از مختار و ديالوگي كه ««مختار تحت عنوان مي‌روي كه رفته باشي رفيق نيمه راه؟ پس تكليف ميثاقي كه با هم بستيم چه مي شود؟ قرارمان بود كه بي كفن هم را ترك نكنيم »»را به او مي‌گويد را يكي از بهترين ديالوگ ها و صحنه هاي فيلم مي‌داند.
لشكري تصريح كرد:"مقانلو" علاوه بر كار هنري اش در عرصه سينما و تلويزيون درحرفه ديگري چون تزئين سفره عقد و عروسي مشغول است كه بخش اعظم اين درآمد را صرف ايتام مي‌كند.
به گفته وي؛مقانلو هفتاد فرزند دارد كه دوتاي آن پسرهايش و مابقي بچه هاي ايتام هستند كه سرپرستي آن ها را به لحاظ مالي وي برعهده دارد.
وي ادامه داد:نسرين مقانلو در ادامه اين برنامه به همسر خود "كمال خليليان" فوتباليست قديمي كشورمان اشاره مي كند و از زندگي سنتي و عاشقانه خود مي‌گويد.
لشكري خاطرنشان كرد:نسرين مقانلو به خاطر سفرش به ‌آمريكا در بخش پاياني اين برنامه كه كاشتن نهال است،حضور ندارد  اما از مجريان برنامه خواست كه در زمان كاشتن نهال با او تماس بگيرند تا به نوعي در بخش پاياني برنامه حضوري تلفني داشته باشد./ه

برچسب ها: نسرین ، مقانلو ، هفتاد ، فرزند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار