محمدرضا خلعتبری، هافبک سابق الوصل قصد دارد فصل آینده را در تیم استقلال سپری کند، این بازیکن پیش از حضور در استقلال با شرایط خاصی روبرو شده زیرا مهاجمان این تیم راضی به حضور خلعتبری در استقلال نیستند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران يازيکنان حاضر در خط حمله تیم استقلال با شرایط خاص راهی تیم استقلال شدند و اعلام شده که آنها وضعیت مناسبی دارند تا بتوانند تیم را در فصل جدید همراهی کنند اما اعلام حضور محمدرضا خلعتبری در این تیم و جذب وی آنها را با مشکلات روبرو کرده است که باعث شده آنها از حضور این بازیکن در تیم راضی نباشد.

گفتنی است، خلعتبری جزو گزینه های اصلی و مورد نظر امیر قلعه نوعی قرار نداشت اما در نهایت و پس از اینکه کریم انصاری فرد به پرسپولیس رفت وضعیت تغییر کرد و امیر قلعه نوعی برای حضور خلعتبری در استقلال با علی فتح اله زاده همسو شد تا یک بازیکن بزرگ جذب این تیم شود که به استقلال یاری برساند اما از طرفی پس از منتفی شدن حضور فرهاد مجیدی در تیم استقلال مهاجمان این تیم تصور حضور بازیکن دیگری را در این پست نداشتند اما این اتفاق با بحث حضور خلعتبری تغییر کرد.

زیرا با جذب وی شرایط برای مهاجمان این تیم تغییر می کند و این شرایط مورد نظر مهاجمان استقلال نیست زیرا آنها با حضور خود در تیم و تمرینات کنار آمدند و حضور بازیکن جدید در این پست مشکلاتی را برای آنها ایجاد می کند که در مورد حضورشان در ترکیب تیم مشکل ساز می شود.

شایان ذکر است، برخی تصور می کنند با حضور خلعتبری عرصه برای حضور آنها در ترکیب اصلی تیم تنگ می شود و مهاجمان تیم نمی توانند حضور در ترکیب اصلی آبی ها امیدوار باشند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار