سازمان بسیج جامعه پزشکی بیمارستان صحرایی یک روزه در حوزه تخصصی چشم پزشکی را 8 تیر ماه 91 در نسیم شهر رباط کریم برگزار می کند.

دکتر محمد رئیس زاده رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور در گفتگو با خبرنگار بهداشت درمان باشگاه خبرنگاران گفت: این تیم که توسط بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اعزام می شود مرکب از 8 متخصص چشم پزشک شامل 10 اپتومتر و 20 پرستار است که به این منطقه اعزام می شود.
 
وی با بیان اینکه حدود هزار نفر از بیماران در این بیمارستان ویزیت می شوند افزود: بیمارانی که نیاز به درمان سرپایی دارند در این منطقه تحت درمان قرار می گیرند و آنهایی که نیاز به جراحی داشته باشند به بیمارستان فارابی اعزام می شوند که در این بیمارستان نیز کانون بسیج جامعه پزشکی مستقر است و به بیماران خدمات ارائه می دهد.
 
رئیس زاده با اشاره به اینکه، این تیم ها تمام تجهیزات چشم پزشکی مورد نیاز از جمله اسلاید لامپ و ابزار معاینات مخصوص اپتومتری را به همراه خود دارند تصریح کرد: در حال حاضر ویزیت ها و معاینات برای حوزه چشم پزشکی در نظر گرفته شده و احتمالاً در صورت نیاز به تیم های دیگری برای تخصص های لازم اضافه خواهد شد.
 
وی خاطر نشان کرد: مردم منطقه نسیم شهر رباط کریم از خدمات درمانی محروم هستند و این شهرستان با وجود جمعیت 138 هزار نفری متاسفانه هیچ گونه بیمارستانی در این منطقه نیست و تنها خانه های بهداشت خدمات بهداشتی و درمانی را انجام می دهند./عط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.