فروش مرغ بالاتر از قيمت 4 هزار و 700 تومان براي هر کيلو تخلف است و از امروز به شدت با آن برخورد مي شود.

حسن رادمرد رئيس امور اصناف و بازرگانان وزارت صنعت، معدن وتجارت درگفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با بيان مطلب بالا گفت: از امروز قيمت مرغ براي خرده فروشي کيلويي 4 هزار و 700 تومان و براي عمده فروشي 4 هزار و 400 تومان است.
وي افزود: در صورت فروش و عرضه مرغ بالاتر از نرخ هاي تعيين شده تعزيرات به شدت با متخلفان برخورد مي کند.
وي ادامه داد: کاهش قيمت مرغ به نرخ 4 هزار و 700تومان به خاطر عرضه گسترده کنجاله وسويا به تمام مرغداري هاي کشور مي باشد و آن دسته از مرغداري هايي که اين دو محصول را که 70 درصد از خوراک دام را تشکيل مي دهد را دريافت نکنند يارانه آن را از طريق سازمانهاي صنعت، معدن و تجارت سراسر کشور به صورت نقدي دريافت خواهند کرد.
رادمرد با اشاره به واردات مرغ به کشور نيز گفت: واردات مرغ براي رفع کردن آن بخش از نياز کشور که با توليد داخلي تأمين نمي شود هم درحال انجام است اين امر نشان دهنده آن است که هيچ کمبودي در بازار و بهانه اي براي افزايش قيمت مرغ وجود ندارد.
وي ادامه داد: قيمت مرغ در بدترين حالت ممکن تا سقف 5 هزار و دويست تومان براي هر کيلو قابل افزايش است و اين مربوط به زماني است که به مرغداري ها کنجاله و سويا داده نشود.
وي با اشاره به نزديک شدن ماه مبارک رمضان نيز گفت: براي تأمين مرغ در ايام ماه مبارک نيز تمهيداتي ويژه انديشيده شده که موجب مي شود علاوه بر عرضه گسترده اين محصول پروتئيني قيمت مرغ از نرخ فعلي  نيز پايين تر بيايد./عب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۰۷ تير ۱۳۹۱
مرغ در شهر خرم اباد امروز 6000 هزار تومان است به تعزیرات هم زنگ زدیم گفت که قیمت همان 6000هزارتومان است پس این اقا چی میگه خود تعزیزات داره میگه 600هزارتومان
آخرین اخبار