در فرم هاي ارزشيابي مستمر، نقش اساتيد مشاور در تدريس دانشجو پر رنگ تر مي شود.

آرام فيضي، رئيس دانشكده پرستاري مامايي اروميه در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران افزود: براي ارائه آموزش تئوري و بالين در دوره كارشناسي ارشد پرستاري به دوره رزيدنتي و مربيان توانايي لازم را ندارند كه يكي از دلايل آماده نبودن زيرساختها است.

وي گفت: دانشكده پرستاري آموزش بنابر آن داشت دانشجويان مقطع كارشناسي ارشد را مشابه دوره رزيدنتي ارائه كند تا مباحث و دروس تئوري در فيلد و بالين به دانشجويان ارائه شود اما زيرساختهاي لازم مربيان آماده نبودند .

فيضي با اشاره به ارزشيابي پايان ترم دانشجويان تصريح كرد: اكثر ارزشيابي ها در پايان ترم با برگزاري يك آزمون انجام مي شود در جايي كه شرايط استاندارد ارزشيابي بايد مستمر و در طول ترم انجام شود.

وي گفت: فرم هاي خاصي براي ارزشيابي مستمر دانشجويان طراحي شده است كه چنانچه نتيجه ارزشيابي حاكي از يادگيري ضعيف دانشجو باشد در اين صورت به استاد مشاور گزارش مي شود تا به دانشجو كمك كند و در واقع نقش اساتيد مشاور پررنگ تر مي شود./ح
برچسب ها: اساتید ، دانشجویان ، مشاور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار