"گل پامچال" توانست 98 درصد از مخاطبان را پای گیرنده های تلویزیون بنشاند.

محمد علی طالبی کارگردان مجموعه "گل پامچال" در خصوص باز پخش این سریال و جذابیت آن در گفتگو با خبرنگار حوزه تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: زمانی که این سریال پخش شد چیزی بیش از 98 درصد از بینندگان را در داخل کشور به خود اختصاص داد و به یاد می آورم که از بیشتر کشورهای اطراف این مجموعه مورد توجه مخاطبان بود.

وی افزود: "گل پامچال" در آن زمان ها بازگوی اتفاقات واقعی جنگ تحمیلی عراق به ایران بود و عمده ترین تفاوت آن با دیگر آثار ساخته شده در آن زمان، ژانر جنگی اش بود.

طالبی تصریح کرد: در "گل پامچال" اتفاقات و پشت صحنه جنگ که خیلی قابل لمس بود به مخاطب نشان داده می شد و نقش و فضای عاطفی خاص را با خود به همراه داشت.

این کارگردان با اشاره به موسیقی "گل پامچال" اظهار داشت: در کنار دیده شدن این سریال، میزان فروش موسیقی آن توانست بیشتر از ساخت "گل پامچال" باشد که من معتقدم ما الان هم می توانیم چنین مجموعه هایی را برای تلویزیون بسازیم.

وی با اشاره به حضور کم رنگ خود و ساخت مجموعه هایی موفق "گل پامچال" گفت: سال گذشته آمدم مجموعه 30 قسمتی "رویای گنجشک ها" را بسازم ولی دیدم امکانات مورد نیاز در اختیار من گذاشته نمی شود و حمایت مسئولان دیگر مانند گذشته نیست.

صالبي افزود: اگر سریال هایی ماندگار مثل "گل پامچال" در گذشته ساخته و ماندگار شد من بخشی اعظم از آن را مدیون حمایت مسئولان صدا و سیما می دانم.

وی با توجه به کیفیت سریال های فعلی، اظهار داشت: بیشتر فیلم سازان ما به سمت انبوه سازی رفته اند کمتر بحث کیفی یک مجموعه مورد توجه قرار می گیرد.

طالبي ادامه داد: بیشتر فیلم سازان گذشته، آثار هنری قابل توجهی را می ساختند ولی اکنون عده ای جوان مانند بساز و بفروش ها دست به ساخت سریال می زنند.

وی خاطرنشان کرد: معتقدم آثار ماندگار همیشه جذابیت خود را دارد و با باز پخش آن عده ای را به یاد خاطرات تلخ و شیرین خود می اندازد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار