اجراي طرح صالحين با حضور مبلغان زن

مدير اعزام مبلغ جامعة الزهرا(س) با اشاره به برگزاري طرح صالحين همزمان با فصل تابستان از همکاري مبلغان اين مرکز در سراسر کشور خبر داد.

 اعظم ساعتچي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران افزود: مباحث مختلف ديني و اجتماعي در قالب حلقه هاي معرفتي در اينطرح، مطرح شده و نظرات مخاطبين و مستمعين بيان مي شود.

وي با اشاره به حضور 50 مبلغ جامعة‌الزهرا(س) در اجراي اين طرح گفت:‌ در حلقه هاي معرفتي طرح صالحين مقاطع سني مختلف کشور داشته و موضوعات ديني و اجتماعي در اين نشست ها به منظور استفاده بهينه از اوقات فراغت ارائه و بررسي مي شود.

ساعتچي با معرفي يکي ديگر از طرحهاي فرهنگي و آموزش با مشارکت مبلغان جامعة‌الزهرا(س) گفت:‌ ششمين دوره طرح رحمت از سوي استانداري و با همکاري 50 مبلغ از حوزه علميه جامعةالزهرا(س) در پايگاههاي اطراف قم در حال برگزاري است.

مدير اعزام مبلغ جامعة‌الزهرا(س) با تأکيد بر اينکه طرح رحمت در حال حاضر در سطح محلات برگزار مي شود، ادامه داد: موضوعات خانواده در قالب کتابهايي در اختيار مبلغان قرار مي گيرد و مبلغان نيز برنامه هاي مشاوره اي در حوزه خانواده را بر مخاطبان خود آموزش مي دهند.

وي با اشاره به اينکه اغلب مخاطبان اين طرح زنان خانه دار هستند افزود: براساس نظرسنجي هاي انجام شده طرح رحمت در پايين آوردن طلاق بسيار تأثيرگذار بوده است.

ساعتچي اظهار داشت: طرح رحمت علاوه بر برگزاري در محلات در کليه ادارات دولتي قم نيز برگزار مي شود ارائه بسته هاي فرهنگي به مبلغان اعزامي ساعتچي گفت: بسته هاي ره توشه در قالب 3 جلد کتاب ويژه ماه مبارک رمضان وفصل تابستان به مبلغان اعزامي جامعةالزهرا(س) ارائه مي شود./ل

برچسب ها: اوقات فراغت ، ساعتچی ، زن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار