نوشاد عالمیان نماینده تنیس روی میز ایران در المپیک 2012 لندن با موافقت مسئولان باشگاه پتروشیمی بند امام ماهشهر روز جمعه 23 تیر ماه مقابل ذوب آهن اصفهان به میدان نمی رود.

پیمان حسنی ، مربی تیم پتروشیمی بندر امام ماهشهر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر گفت: نوشاد عالمیان 17 تیرماه از کمپ اشلایگر اتریش به ایران بازگشت، او که بازی های درون اردویی وین را نیز به خاطر خستگی شدید در مرحله دوم از دست داده بود این بار هم از مسئولان باشگاه پتروشیمی در خواست کرد تا در بازی آخر تیممان در لیگ بزرگسالان و مقابل ذوب آهن بازی نکند که این درخواست از سوی باشگاه مورد موافقت قرار گرفت.

پیمان حسنی درباره اینکه ممکن است نبودن نوشاد عالمیان این شایعه را برای باشگاه پتروشیمی به وجود آورد که آنها نمی خواستند با تمام توان خود مقابل ذوب آهن اصفهان ظاهر شوند و به نوعی نائب قهرمانی را تقدیم آنها کنند بیان کنند: برایمان اهمیتی ندارد بگذارید این مسائل به وجود بیاید آنچه اهمیت دارد خود نوشاد عالمیان است ، او نماینده ایران در المپیک است و نباید به خاطر بازی های لیگ المپیک را از دست بدهد برای تیم ما کشور ایران و افتخار آفرینی نوشاد در المپیک بیش از هر چیز دیگری ارزش دارد.

وی درباره بازی روز جمعه 23 تیر ماه مقابل ذوب آهن گفت: درست است که ما زود هنگام کاپ قهرمانی را بالای سر برده ایم اما نوشاد عالمیان در تیم پتروشیمی به عنوان یک وزنه محسوب می شود و مسلم است نبود او کار را برایمان سخت خواهد کرد.

حسنی درباره جایگزین نوشاد عالمیان در ترکیب پتروشیمی بندر امام ماهشهر در آخرین بازی این تیم در لیگ بزرگسالان بیان کرد: محمد امین حنطه بازیکنی است که از او استفاده خواهیم کرد به علاوه اینکه ما نیما عالیمان ، محمد رضا اخلاق پسند و میدیا ذوالفقار نسب را در اختیار داریم./آق
برچسب ها: فوتبال ، حسنی ، پتروشیمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار