در حاشيه برنامه هفت؛

تقدير امين تارخ از فريدون جيراني در برنامه هفت

امين تارخ در برنامه شب گذشته هفت از فريدون جيراني به خاطر پي‌ريزي پربيننده ترين برنامه سينمايي تقدير كرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران شب گذشته در برنامه سينمايي هفت، هنرمنداني چون جمشيد مشايخي، بيژن بيرنگ و امين تارخ به يادبود خسرو شكيبايي پرداختند.

امين تارخ در اين برنامه ضمن تقدير و تشكر از فريدون جيراني گفت: به عنوان يك واحد كوچك از بدنه سينما بايد از فريدون جيراني تقدير و تشكر كنم.

وي در ادامه افزود: با توجه به كاستي هاي فني كه در هر برنامه اي موجود است، بايد از فريدون جيراني كه پربيننده ترين برنامه سيمايي را پي ريزي كرد و به اين مرحله رساند ياد كرد.

تارخ در حالي كه مجري برنامه محمد گبرلو را مخاطب قرار داد در ادامه اظهار داشت: به شايستگي هاي شما و تعهداتي كه به سينما داريد آگاهيم اما وظيفه خود مي‌دانستم از فريدون جيراني ياد كنم.

محمود گبرلو در ابتداي برنامه در حالي كه تعامل و گفتگو را لازمه سينما دانست، گفت: نشانه هاي زيادي از علاقه مردم به سينما وجود دارد، كه نمونه آن استقبال مردم در روزهايي است كه بليط سينما نيم بهاست.

وي در ادامه افزود: همين نكته ها ثابت مي‌كند كه براي محكم كردن ارتباط مردم با سينما چه كارهايي بايد صورت بگيرد بياييد با هم صحبت كنيم زبان مشترك همه ما سينماست و هيچ .

تارخ در ادامه در حالي كه از برنامه هفت نقد كرد، گفت:  ترتيب كار كه سه نفر مهمان دعوت مي شوند تا از يك هنرمند بزرگ صحبت كنند و بعد از 5 دقيقه فرصت به پايان مي رسد ترتيبي نامناسب است.

وي در ادامه گفت: بهتر است از تعداد مهمانان كاسته شود و يك نفر فرصت بيشتري براي صحبت كردن داشته باشد./ی2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار