رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: اندیشه های اسلامی در کشورهای منطقه روشن شده و به زودی شاهد تغییرات زیادی در آرایش های سیاسی در نظام های منطقه خواهیم بود.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد قدیانی در مراسم افتتاحیه هفدهمین دوره طرح معرفت در جمع سه هزار دانشجو از سراسر کشور گفت: انقلاب اسلامی پس از 34 سال هنوز یک پدیده ناشناخته در نظام بین الملل است و یک دگر گونی در نظام سلطه ایجاد کرده است.

رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور مبانی اسلامی را اصلی ترین سلاح کشور در مقابل نظام سلطه دانست.
وی با بیان اینکه غرب و به ویژه  آمریکا پیش از انقلاب اسلامی ایران تمام انقلاب ها را به انقلابات کارگری، دهقانان و یا صنعتی دسته بندی میکردند خاطر نشان کرد: آنان از همان حربه های مبارزه با دیگر انقلاب ها در مقابل انقلاب بزرگ اسلامی در ایران استفاده کردند و غافل از این بودند که این حرکت ها موجب شکوفایی انقلاب اسلامی می شود.
قدیانی با بیان این که غرب با قطع رابطه با ایران پس از پیروزی انقلاب به دنبال فروپاشی این نظام الهی بود، اظهار کرد: راه انداختن هشت سال جنگ فیزیکی و تهاجم فر هنگی، تهدید به جنگ دوباره و تحریم هایشان نیز نتوانست از حرکت رو به جلوی انقلاب اسلامی ایران جلوگیری کند.
 رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: نظام سلطه به این نتیجه رسیده است که با فشار اقتصادی تغییراتی را در انقلاب اسلامی ایران به وجود بیاورد.

قدیانی با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران در یک پیچ تاریخی قرارگرفته اظهار کرد: دشمن فکر می کند که با تحریم های اقتصادی و محدود کردن قسمتی از صادرات نفت میتواند ایران اسلامی را به زانو درآورد و نمی داند که در اندیشه امام راحل رشد اقتصادی در گرو بسته شدن چاه های نفت کشور بوده است.
رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور در خصوص طرح ولایت امسال گفت: طرح ولایت امسال سه شاخصه و ویژگی خاص با سال های دیگر دارد طرح ولایت امسال به لحاظ زمانی ممبسوط تر و عمیق تر است و آغاز شدن آن از کنار ملجع نورانی امام هشتم (ع) و همزمانی آن با ماه رمضان ضیافت الله از دیگر خصوصیات  طرح امسال است/س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.