یکی از راه های تأمین نیاز های اساسی مردم در آستانه ماه رمضان برگزاری نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا است، که امسال با توجه به مسائل اقتصادی طرح ضیافت نیز به عنوان بازویی به کمک این قبیل نمایشگاه ها آمده است؛ اما سوال اینجاست که آیا این طرح ها میتوانند در مقابله با گرانی ها عرض اندامی بکنند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوي با تشريح اقدامات ويژه اين سازمان در آستانه ورود به ماه مبارك رمضان گفت: در آستانه اين ماه مبارك، با توجه به ضرورت حضور اثرگذار و مطمئن در تامين و توزيع مناسب و منطقي كالاهاي اساسي سبد مصرف خانوار، برنامه‌ها و اقدامات ويژه تنظيم بازار از پانزدهم تير تا بيست و پنجم مرداد در قالب « طرح ضیافت» اجرا مي شود.

علي صفرزاده اظهار کرد: طرح ضيافت با هدف فراهم سازي امكان تامين و تنظيم بازار انواع اقلام موادغذايي مورد نياز و ضروري مردم با قيمت و كيفيت مناسب در استان برگزار مي‌شود.

صفر زاده افزود: در اين طرح، تدارك تامين و عرضه متمركز اقلام مورد نياز مردم در ماه مبارك رمضان در پنج گروه كالايي شامل مواد پروتئيني و گوشتي (گوشت قرمز، گوشت مرغ و تخم‌مرغ)، فرآورده‌هاي لبني ( پنير، شير پاستوريزه و ماست)، صنايع غذايي (انواع رب، قند و شكر)، محصولات كشاورزي ( برنج، حبوبات و خرما ) صورت گرفته است./س   

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.