شهردار منطقه 20 با اشاره به ابتكار ايجاد دهكده ورزشي بانوان در يك محيط محصور شده از برپايي بزرگترين جشنواره تفريحي، ورزشي اين منطقه در بوستان جانبازان ري خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران ؛عظيم بابايي با اشاره به اينكه بزرگترين جشنواره تفريحي، ورزشي اين منطقه در بوستان جانبازان ري برپاست، گفت: مكانات ورزشي ويژه بانوان در قالب دهكده ورزشي بانوان در محيطي محصور شده و با رعايت ملاحظات شرعي دراين جشنواره ارائه مي شود.
وي با اشاره به اهميت بهره مندي بانوان از تمامي امكانات تفريحي، ورزشي در محيطي امن افزود: دهكده ورزشي بانوان در بخش جنوبي بوستان در مساحتي به متراژ 1500 مترمربع واقع شده است كه اين امكان در سلسله جشنواره هاي تابستانه براي نخستين بار در اين منطقه فراهم شده است. وي به استفاده از تمامي ظرفيت منطقه براي برپايي اين جشنواره اشاره كرد و اظهار داشت: ارائه بسته هاي فرهنگي- ورزشي، اهداء جوايز، ارائه برنامه هاي نمايشي، دعوت از خانواده هاي شهدا و جانبازان و تقدير از آنان، دعوت از پيشكسوتان ورزشي را ازجمله برنامه هاي مهم اين جشنواره است كه هر شب انجام مي شود.
بابايي وجود رشته هاي ورزشي خاص را از نقاط قوت و توانمندي اين جشنواره برشمرد و خاطرنشان كرد: ‌ 34 رشته ورزشي از جمله سواركاري، پاور اسكيپ، تخته دارت، گلف پاركي، اسكواش، ايرهاكي، تفنگ بادي، تراپولين، كارتينگ و... در جشنواره تفريحي، ورزشي منطقه 20 ارائه مي شود و شهروندان مي توانند تا 28 تيرماه از ساعت 17 الي 22 از اين امكانات ورزشي تفريحي به صورت رايگان استفاده كنند. /ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار