امام جمعه مشهد گفت: فعالیت سازمان بهزیستی در اوضاع فعلی کشور کاملا خاص و مهم است.


 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در دیدار با کارکنان اداره کل بهزیستی خراسان رضوی در دفتر امام جمعه مشهد اظهار کرد: نهاد بهزیستی در خراسان رضوی برخاسته از صفا و اخلاص شهید فیاض بخش است.

وی خاطرنشان کرد:فعالیت سازمان بهزیستی در اوضاع فعلی کشور کاملا خاص و مهم است زیرا از سال دوم انقلاب که جنگ برانقلاب اسلامی تحمیل شد تا به امروز ادامه دارد و جنگ ما با صدام نبود بلکه با تمام دنیا در جنگ بودیم وهستیم.

علم‌الهدی تصریح کرد: مذاکرات بغداد به‌طور جنجالی و تهدید علیه ایران صورت گرفت اما پاسخ جمهوری اسلامی ایران در برابر آنان خنثی‌سازی تهدیدات بود زیرا ما درسوم خرداد خرمشهر را از صدام نگرفتیم بلکه از شما مجامع استکباری پس گرفتیم در آن موقعیت تمام تسلیحات، اطلاعات و امکانات شما در اختیار صدام بود.

خطیب نماز جمعه مشهد با اشاره به خدمات سازمان بهزیستی خاطرنشان کرد: در موقعیت فعلی ‌کشور علاوه بر کمک به نیازمندان و فقرا ما باید در صف اول سربازان امام زمان با دشمن و استکبار جهانی مقابله کنیم واین امر از ضروریات جامعه اسلامی است.

علم‌الهدی تحریم اقتصادی جمهوری اسلامی ایران را سبب ضرر کشورهای تحریم کننده دانست و گفت: آنان تحمل این ضرر را ندارند وبه زودی این موضوع روشن می‌شود. /س

برچسب ها: علم الهدی ، بهزیستی ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.