تيم فوتبال آلومينيوم هرمزگان اولين حضور خود در مسابقات ليگ برتر را تجربه مي كند از اين رو فلامرزي، سرپرست تيم شرايط تيم را مساعد ارزيابي كرد و اظهار داشت: بازيكنان آماده مصاف با استقلال مي شوند.

مهدي فلامرزي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: بازيكنان آلومينيوم هرمزگان به منظور مصاف با استقلال در اولين ديدار خود از ليگ برتر روز گذشته در كرج حاضر و اردوي آمادگي به پا كرده اند و آخرين تمرينات خود را براي انجام بازي با استقلال انجام مي دهند.

وي ادامه داد: مولايي با باشگاه قرار داد داخلي 4 برگه امضا كرده است و از لحاظ قانوني وي مربي بدن سازي باشگاه آلومينيوم است اما با عمل غير اخلاقي كه مولايي انجام داده  در حال حاضر بازيكنان زير نظر مظاهر رحيم پور مربي بدن ساز فصل گذشته تيم، تمرين مي كنند.

فلامرزي افزود: وضعيت مولايي توسط مسئولان باشگاه آلومينيوم هرمزگان پيگيري مي شود و اگر شكايتي صورت گيرد از طريق جباري زاده مدير عامل تيم بايد تصميم گيري شود و با توجه به قرار داد داخلي كه مولايي بسته است حق باشگاه است كه از مولايي شكايت كند.

سرپرست باشگاه آلومينيوم افزود: بازيكنان آلومينيوم از لحاظ جسمي و روحي- رواني در شرايط بسيار خوبي قرار دارند و فقط مهدي سيفي در بازي تداركاتي صنعت نفت آبادان دچار مصدوميت جرئي شده است از اين رو وي را در مقابل استقلال تهران در خدمت نخواهيم داشت البته علاوه بر سيفي ميثاقيان را نيز به عنوان سرمربي روي نيمكت در خدمت نداريم كه اين مسئله براي تيم آلومينيوم در چنين شرايطي كه اولين بازي ليگ را بايد مقابل تيم قدرتمندي همچون استقلال برگزار كنند بسيار سخت است و امكان اينكه تاثير منقي بر روند و كيفيت بازي آلومينيوم بگذارد وجود دارد .

فلامرزي تصريح كرد: از سوي باشگاه به عنوان سرپرست تيم مشخص و معرفي شدم اما در كنارم سهراب سائيچ و كريم زاده اتفاقات مرتبط با تيم را پيگيري و من را در اين پست همراهي مي كنند.

وي افزود: بازيكنان تيم فقط در يك نوبت تمرين مي كنند تا براي بازي با استقلال از لحاظ قدرت جسماني از توانايي لازم برخوردار باشند و بازي قابل قبولي و با كيفيتي را ارائه دهند.

فلامرزي اظهار داشت: بازيكنان خارجي جديد كه از لحاظ فني در شرايط خوبي قرار دارند و البته پس از گذشته زمان و حضور در تمرينات با قابليت بيشتري مي توان در خصوص كيفيت فني آنها اظهار نظر كرد.

فلامرزي خاطر نشان كرد: فدراسيون محروميت ميثاقيان در بازي مقابل استقلال را بسيار دير اعلام كرد اگر در هفته هاي گذشته اين مسئله را مطرح مي كرد اثر منفي كمتري بر روحيه بازيكنان تيم مي گذاشت./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
چوك بندر
۱۲:۳۲ ۰۲ مرداد ۱۳۹۱
اين تيم آلومينيوم ايران بود نه هرمزگان
با اين همه بازيكن تاپ استان و بومي
شرم آور است نمك بخوري و نمكدان بشكني از مزاياي اين استان براي ديگران هزينه نمائيد
يكي از مربيان A F C هرمزگان
آخرین اخبار