يك كارشناس فعال در بازار مسكن اظهار داشت: كاهش 63 درصدي خريد و فروش مسكن در تيرماه به معناي ركود نيست بلكه سياست صبر در بازار حاكم است.

احمدرضا سرحدي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: شرايط عمومي و اقتصادي كشور به صورتي است كه موجب شده تا خريداران و فروشندگان مسكن با توجه به گران بودن و افزايش قيمت ها همچنان صبر پيشه كنند و معامله اي مگر برحسب اجبار انجام نمي شود.

وي ادامه داد: عواملي خارج از بازار مسكن سبب ركود در بازار شده است كه شرايطي ناپايدار را به وجود آورده است اما جاي نگراني نيست چون اين وضعيت ثبات ندارد و به زودي از بين مي رود و ما شاهد رونق دوباره بازار خريد و فروش مسكن خواهيم بود.

سرحدي افزود: در وضعيت كنوني فروشندگان مسكن تصميمي به فروش ندارند و تنها قيمت هاي غير واقعي و حبابي ارائه مي كنند در مقابل خريداران نيز اقدام به خريد نمي كنند و صبر مي كنند تا ببينند شرايط عمومي و اجتماعي كه بر اقتصاد نيز تاثير گذاشته است در بخش مسكن چه نمودي مي يابد.

اين كارشناس فعال بازار مسكن در انتها به خريداران و فروشندگان توصيه كرد: در اين بازار حبابي و غير واقعي وارد معامله نشويد و دست نگه داريد تا قيمت ها در بازار به روال سابق بازگردد و واقعي تر شود./عب

برچسب ها: مسکن ، بازار ، خرید و فروش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار