گشایش آزمایشگاه کنترل کیفیت مواد نفتی تبریز، بیش از یک میلیارد و 280 میلیون ریال در خطوط لوله و مخابرات منطقه شمال غرب صرفه جویی به همراه داشت.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از شانا، معاون عملیات خطوط لوله و مخابرات منطقه شمال غرب در این باره گفت: این میزان صرفه جویی در 9 ماه پس از راه اندازی این آزمایشگاه (خرداد تا اسفند سال گذشته) رخ داده است.

قدرت سربازی عملکرد این آزمایشگاه را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در این مدت هشت هزار و 215 آزمایش شامل آزمایش های تقطیر، عدد اکتان، وزن مخصوص، نقطه اشتعال و رنگ روی فرآورده های نفتی بنزین موتور، نفت سفید و نفت گاز انجام شده است.

وی تاکید کرد: تأیید مخازن نفت سفید، نفت گاز، بنزین موتور و بنزین سوپر برای تحویل به پخش منطقه آذربایجان شرقی و پمپاژ به خطوط 10 اینچ و 12 اینچ تبریز – میاندوآب – ارومیه و تبریز – اردبیل به وسیله این آزمایشگاه انجام می شود.

خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌غرب یکی از مناطق عملیاتی یازده گانه شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران است.

انتقال خوراک نفت‌خام پالایشگاه تبریز و بخشی از خوراک پتروشیمی تبریز، انتقال فرآورده‌های سوختی استان‌های زنجان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل، تامین و نگهداری همه سیستم‌های مخابراتی حوزه استحفاظی و خطوط رادیویی شرکت پتروشیمی و گاز، از جمله وظایف خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال غرب است./س
برچسب ها: آزمایشگاه ، کنترل ، کیفیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار