شهردار قمصر از اتمام دو طرح عمرانی این شهر پس از گذشت 35 سال از احداث خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان علی اصغر شقایقی   گفت: شهرداری قمصر با آزادسازي و جدول گذاري دو خیابان شهيد باهنر و ولايت این طرح را بهسازی کرد.

وی افزود: دو خیابان شهيد باهنر به طول 1500متر و ولايت به طول 1200 متر جدول گذاري با اعتباري بالغ بر دو ميليارد و پانصد ميليون ريال از محل اعتبارات عمراني شهرداري قمصر آزادسازي و جدول گذاري شد.

شهردار قمصر با اشاره به واقع شدن حوزه علميه حضرت ولي عصر (عج) و بخشی از محلات قديمي و بافت سنتي قمصر در این مسیر افزود: خيابان شهيد باهنر قمصر منتهي به خيابانهاي انقلاب ، ولي عصر و بلوار ساحلي این شهر قبل از انقلاب به طول 2700 متر احداث شده بود كه اکنون با جدول گذاري و بهسازي معابر مشكلات ترافیکی شهروندان در این مسیرها برطرف و امكانات رفاهي و دسترسي آسان برای به این معابر حاصل شد.

شقايقي سه ميليارد ريال اعتبار مورد نیاز برای آسفالت و ايجاد فضاي سبز دو خیابان شهيد باهنر و ولايت را خاطرنشان کرد و گفت: خیابان 14 متري شهيد باهنر قمصر يكي از خيابانهاي صعب العبور در فصل زمستان در این شهر بود که با بهسازی آن تردد دشوار در این خیابان در فصل زمستان نیز برطرف شد./س

برچسب ها: اصفهان ، کاشان ، طرح ، عمرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.