همزمان با ماه مبارک رمضان، مسابقات جام رمضان در شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد آغاز شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد، مسئول برگزاری این مسابقات در این خصوص گفت: این مسابقات در دو گروه کارکنان و ادارات سرخس و روستاها برگزار می شود.

عباس پرهیزگار با بیان این که این مسابقات در سالن ورزشی ایثار آغاز شده است تصریح کرد: گروه کارکنان شامل 14 تیم می باشد که تیم های پالایشگاه به دو گروه هفت تیمی تقسیم و با هم به رقابت می پردازند.

وی ادامه داد: در گروه روستاها و ادارات شهرستان سرخس هشت تیم شامل سه تیم از روستاها، دو تیم از ادارات شهرستان و سه تیم منتخب از پالایشگاه خانگیران با هم به رقابت خواهند پرداخت.

مسئول برگزاری مسابقات جام رمضان شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد اضافه کرد: در این گروه تیم منتخب در سه تیم منتخب کارکنان، منتخب فرزندان کارکنان و منتخب پیمانکاران حضور دارند.

پرهیزگار ساعت برگزاری این مسابقات را هر شب از ساعت 21 الی 24 عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: هر شب پنج تیم با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

وی اهداف این دوره از مسابقات رااولویت دادن به بحث ورزش و ارتباط معنوی بین کارکنان پالایشگاه خانگیران با کارمندان سایر ادارات شهرستان سرخس برشمرد و افزود: مسابقات فوتسال ادارات و روستاها در تاریخ یکم شهریور ماه و کارکنان شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد در تاریخ ششم شهریور ماه امسال خواهد بود.

مسئول برگزاری مسابقات جام رمضان شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد همچنین از برگزاری مسابقات شطرنج خبر داد و گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان یک دوره مسابقه شطرنج بین کارکنان پالایشگاه برگزار می شود.

پرهیزگار تاکید کرد: این مسابقات با حضور 26 نفر و در هفت دور به روش سوئیسی برگزار می شود. /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.