فيلم سينمايي "خيابان بيست و چهارم" و "فرود در غربت" دو فيلم از "سعيد اسدي" بوده كه همزمان وارد شبكه نمايش خانگي شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران فيلم سينمايي "انتهاي خيابان هشتم" به تهيه كنندگي سيد جمال ساداتيان، و كارگرداني عليرضا اميني نتوانست وارد شبكه نمايش خانگي شود زيرا مدير كل شبكه نمايش خانگي اعلام كرده است اين فيلم قابليت عرضه در شبكه نمايش خانگي را ندارد.

اما فيلمي از سعيد اسدي به نام "خيابان بيست وچهارم"  وارد شبكه نمايش خانگي شده است.

در اين فيلم بازيگراني چون نيكي كريمي، مهدي ماهاني، شيلا خداداد، حميد گودرزي، بهاره افشاري و جمشيد هاشم پور به ايفاي نقش پرداخته اند و داستان درباره زن و مردي جوان است كه براي رسيدن به خواسته هاي شخصي شان زندگي را به چالش مي كشند و هر يك راهي براي خود مي سازند.

خيابان بيست وچهارم محصول سال 87 است اما سال گذشته بر پرده سينماها آمد.

علاقمندان مي توانند نسخه دي وي دي اين فيلم را با قيمت 2500 تومان از فروشگاه هاي عرضه محصولات فرهنگي بخرند.

فيلم سينمايي "فرود در غربت" نيز ديگر فيلم سعيد اسدي است كه آن نيز وارد شبكه نمايش خانگي شده است، عرضه همزمان دو فيلم از يك فيلمساز در شبكه نمايش خانگي اتفاقي است كه كمتر پيش مي آيد و حال اسدي آن را تجربه مي كند.

"فرود در غريب" با بازي پژمان بازغي، نازنين فراهاني، ناصر آقايي با حضور افتخاري جمشيد هاشم پور بازيگران اصلي اين فيلم هستند كه اين فيلم به نويسندگي و كارگرداني سعيد اسدي سال 87 توليد و به تازگي وارد شبكه نمايش خانگي شده است.

هفتمين فيلم اسدي در مقام كارگردان سال 88 در جشنواره "خروس طلايي چين" به عنوان فيلم اول مورد تقدير قرار گرفت./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.