مردم سوريه در مناطق اطراف دمشق پس از برقراري امنيت و پاکسازي اين مناطق از تروريست هاي مسلح، به خانه هاي خود باز مي گردند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني الاخباريه ؛ گروههاي تروريستي خانه هاي مردم را در مناطق مختلف اطراف دمشق غارت کرده بودند.

يک زن سوري در منطقه داريا گفت:«پيش از آنکه نيروهاي ارتش به اين منطقه بيايند، گروههاي مسلح با ورود به خانه ما، آن را غارت کردند و حتي گذرنامه و سند مالکيت خانه را با خود برده اند. همسر من بيمار است و ما بيست سال است که در اين منطقه زندگي مي کنيم. مشخص نيست آنها چه هدفي را دنبال مي کنند.»

يک شهروند سوري افزود:«آنها همه چيز را به هم ريخته اند و کتابهاي من و خاطرات من را هم از بين برده اند. آنها مي خواهند وحشت و ناامني به وجود آورند. ما کشور خود را دوست داريم و نمي خواهيم شاهد ويراني آن باشيم.»
زن سوري ادامه داد:«ما خواهان برخورد قاطع و ريشه کن شدن اين گروههاي تروريستي هستيم. آنها همه چيز را حتي تاسيسات و زيرساختهايي را که مردم از آنها استفاده مي کنند، ويران مي کنند. آنها  دنيا و  آخرت را نخواهند داشت.»
يک مرد سوري گفت:«از ده روز پيش گروههاي تروريستي به اينجا آمدند و به خانه هاي مردم حمله مي کردند و همه چيز را از بين مي بردند. هدف آنها ويران کردن کشور است. پس از آن نيروهاي ارتش به اينجا آمدند و منطقه را پاکسازي کردند و گروههاي مسلح را از اينجا بيرون راندند. آرامش و ثبات اکنون به اين منطقه بازگشته است.»
يک شهروند ديگر ادامه داد:«ما به ارتش سوريه درود مي فرستيم و به آن احترام مي گذاريم. زيرا امنيت را براي ما و کودکانمان فراهم کرد.»
برچسب ها: سوریه ، دمشق ، پاکسازی ، تروریست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار