هفته سوم ليگ دوازدهم امشب با انجام 2 بازي كليد مي خورد؛ تيم فوتبال گهر درود به مصاف پرسپوليس مي رود و صبايي ها هم به ديدار تيم فوتبال ملوان بندر انزلي مي روند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، در ابتداي هفته سوم تيم فوتبال صباي قم به مصاف تيم فوتبال ملوان بندر انزلي مي رود كه اين بازي ساعت 22 امشب برگزار مي شود. همچنين بازي 2 تيم فوتبال گهر درود و پرسپوليس تهران نيز ساعت 22:30 امشب در ورزشگاه آزادي برگزار مي شود.

*گهر درود لرستان-پرسپوليس تهران

تيم فوتبال گهر درود لرستان امشب در ورزشگاه آزادي بايد به مصاف تيم فوتبال پرسپوليس برود.

گهري ها در اين بازي ميزبان هستند اما به دليل اينكه شرايط بازي در ورزشگاه تختي و انقلاب كرج فراهم نبود مجبور هستند در ورزشگاه آزادي ميزبان پرسپوليس باشند.

همچنين مسئولان گهر درود از فدراسيون فوتبال خواستند كه فقط 10 درصد از سكوهاي ورزشگاه آزادي را به تماشاگران پرسپوليس اختصاص دهند و بايد ديد مسئولان اين خواسته گهري ها را اجابت مي كنند يا نه!؟

تماشاگران پرسپوليس هم به خاطر مهمان بودن سرخپوشان مي توانند شب در ورزشگاه حضور يافته و تيم محبوبشان را تشويق كنند.

سرخپوشان در حالي به مصاف تيم فوتبال گهر درود مي روند كه هفته گذشته در ورزشگاه آزادي مقابل فجر شكست خوردند تا علي پروين تندترين انتقادها را عليه مانوئل ژوزه سرمربي تيم انجام دهد كه رويانيان هم به طرفداري از سرمربي تيمش سمت مدير راهبردي را از پروين بگيرد.

گهري ها هم در 2 بازي متوالي اوايل هفته ليگ دوازدهم شكست خوردند تا به عنوان نخستين گزينه تيم سقوط كرده به ليگ دسته يك لقب بگيرند.

گهري ها روي كاغذ ميزبان هستند و روي كاغذ هم بازنده به نظر مي رسند چرا كه خوش بين ترين طرفدار گهري هم اميدي به پيروزي تيمش مقابل پرسپوليس ندارد و شايد تارتار سرمربي گهر ها با تاكتيك هايش بتواند شگفتي بزرگي در آزادي رقم بزند.

تورج حق وردي، مسابقه پرسپوليس –گهر درود را با همكاري داود رفعتي و سجاد طوري سوت خواهد زد.

نويد مظفري هم ناظر داوري اين بازي خواهد بود.

*صباي قم-ملوان بندر انزلي
صبا كشتي ملوان را غرق مي كند

تيم فوتبال صباي قم هم بايد امشب ساعت 22 در ورزشگاه يادگار امام قم به مصاف تيم فوتبال ملوان بندر انزلي برود.

صبايي ها كه با گل هاي ميلاد نوري در دو بازي گذشته خود توانستند بهترين خط حمله در اين دو هفته ليگ دوازدهم را داشته باشند امشب ميزبان شاگردان پور غلامي خواهند بود.

تيم فوتبال ملوان بندر انزلي بازي سختي مقابل صبايي ها خواهند داشت چرا كه گل محمدي توانسته تيم يكدست و آماده اي را در اين دوره از رقابتها راهي زمين بازي كند و صبايي ها با 6 امتياز صدر جدول را از آن خود كردند.

تيم فوتبال ملوان بندر انزلي هم به مانند سال هاي گذشته پر مهره بوده و بازيكنان بزرگي همچون پژمان نوري و مازيار زارع دارد و شايد بتواند در اين بازي با برد ميدان را ترک کند.
 
حسن اكرمي هم داور بازي صباي قم –ملوان بندر انزلي را بر عهده دارد.

*استقلال –ذوب آهن
آبي ها كوره ذوب را خاموش مي كنند

پرونده بازي هاي هفته سوم ليگ دوازدهم فردا شب با انجام 7 بازي بسته خواهد شد.

در يكي از حساسترين بازيها، تيم فوتبال استقلال به مصاف تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه آزادي مي رود.

ذوب آهن بحران زده كه 2 شكست متوالي را داشته بايد فردا شب در ورزشگاه آزادي رودروي استقلالي ها قرار بگيرد.

آبي پوشان هم در شرايط خوبي به سر نمي برند چرا كه هفته گذشته از سايپاي البرز شكست خوردند. بازي فردا شب تيم هاي فوتبال استقلال و ذوب آهن سوژه هاي فراواني دارد.

امير قلعه نوعي پس از طي كردن دو جلسه محروميتش مي تواند روي نيمكت سرمربيان بنشيند مجيد صالح مربي آبي پوشان هم رودروي تيم سابقش ذوب آهن قرار مي گيرد.

از نكات قابل توجه اين بازي اين است كه جباري به احتمال زياد در تركيب اصلي آبي پوشان قرار مي گيرد ذوبي ها كه هميشه جزو مدعيان ليگ برتر بودند امسال در شرايط خوبي به سر  نمي برند و حتي ابراهيمي مدير عامل اين تيم بيان كرده كه اگر كمكي به تيمش صورت نگيرد احتمال انحلال اين تيم ريشه دار اصفهاني وجود دارد.

ذوبي ها هم اكنون با 2 شكست متوالي در آخر جدول رده بندي قرار دارند و براي جبران باختهايشان بايد با حضور تماشاگران استقلالي، آبي پوشان را شكست دهند تا از شرايط بحراني خارج شوند.

*داماش گيلان-پيكان
سفر پيكان به شمال

داماشي ها بايد فردا شب در ورزشگاه عضدي رشت به ديدار شاگردان ويسي بروند.

داماشي ها كه در روزهاي اخير با شركت صدرا به توافق رسيدند که اين شركت به عنوان مالك جديد گيلاني ها در ليگ دوازدهم شناخته شده است.

همچنين امير عابديني در سمت مدير عاملي داماش ابقا شد و اين تيم هم اکنون با وضعيت مناسب به مصاف تيم فوتبال پيکان مي رود.

شاگردان هرندي که در 2 بازي اخير تيم خود فقط دو امتياز کسب کرده بودند بايد در ورزشگاه خانگي شان از سد تيم فوتبال پيکان عبور کنند تا وضعيت خود را در جدول رده بندي بهبود بخشند.

شاگردان ويسي هم تا الان يک امتياز بدست آورده اند و براي جبران نتايج گذشته بازي سختي در ورزشگاه عضدي رشت مقابل داماش گيلان خواهند داشت.

* فجر شهيد سپاسي- نفت آبادان
فجر به دنبال پيروزي متوالي

شاگردان ياوري بايد فردا شب در ورزشگاه دستغيب شيراز به ديدار تيم فوتبال نفت آبادان بروند.

فجري ها که در بازي گذشته دست به کار بزرگي زدند و سرخپوشان را در ورزشگاه آزادي شکست دادند فردا شب با انگيزه زياد به ديدار نفت آبادان مي روند. آنها در 2 ديدار 6 امتياز کسب کردند و اميدوارند با شکست دادن نفت آبادان روند موفقيت هايشان را تداوم بخشند.

نفتي ها هم با مربي پرتغالي خود فقط از دو بازي ليگ دوازدهم يک امتياز را بدست آوردند و آنها در ورزشگاه خانگي شيرازي ها کار سختي پيش رو دارند و براي خارج شدن از بحران بايد فجري ها را ببرند.

* نفت تهران- آلومينيوم هرمزگان
آلومينيوم دوباره نفتي مي شود

ديدار 2 تيم فوتبال نفت تهران و آلومينيوم هرمزگان فردا شب در ورزشگاه دستگردي برگزار مي شود.

شاگردان ابراهيم زاده تا الان توانستند نتايج خوبي بگيرند و با 4 امتياز در رده هفتم جدول رده بندي قرار گرفتند. اين تيم بايد در ورزشگاه خانگي خود به مصاف تيم فوتبال آلومينيوم هرمزگان برود و براي تثبيت جايگاهش در جدول بايد از سد سه تيم تازه وارد ليگ برتر آلومينيوم هرمزگان عبور کند.

شاگردان ميثاقيان هم وضعيت خوبي در جدول رده بندي ندارند و با يک امتياز در رده سيزدهم جدول قرار دارند آنها براي جبران ناکامي شان در ليگ دوازدهم بايد دست به کار بزرگي زده و ميزبان اين بازي، نفت تهران را شکست دهند نفتي ها همچنين يک بازيکن محروم دارند که نمي تواند تيمش را مقابل آلومينيوم همراهي کند.

* فولاد خوزستان- سايپا
جدال تجربه و جواني

شاگردان فرکي در هفته سوم ليگ ميزبان تيم فوتبال سايپاي البرز در ورزشگاه تختي اهواز هستند.

فولادي ها در ابتداي ليگ امسال عملکرد خوبي نداشتند و تماشاگران اين تيم ناراضايتي خود را نسبت به بازي بد بازيکنان فولاد ابراز کردند و حتي شعارهايي بر ضد فرکي دادند فولادي ها براي بدست آوردن دل هوادارانشان بايد سايپاي جوان را در خانه شکست دهند.

شاگردان تقوي که در بازي گذشته توانستند طلسم برد استقلال را بشکنند و اين تيم را مقابل هواداران بي شمارش شکست دهند اين هفته در هواي گرم خوزستان بازي سختي مقابل فولاد خواهند داشت و بايد ديد جدال دو مربي به کجا خواهد رسيد.

* تراکتور سازي- مس کرمان

تراکتوري ها فردا شب در ورزشگاه يادگار امام به مصاف تيم فوتبال مس کرمان خواهند رفت.

تراکتوري ها با سرمربي پرتغالي خود در 2 بازي گذشته تيمشان فقط دو امتياز را کسب کردند و عملکرد خوبي در ليگ دوازدهم تا الان نداشتند اين تيم اين شانس را دارد تا در هفته سوم با حضور تماشاگران پرشورش بتواند باختي ديگر تحميل تيم فوتبال مس کرمان کند تا وضعيتش را در جدول رده بندي بهبود دهد.

مسي ها هم که اين روزها شايعه شده که مي خواهند به خاطر دو شکست متوالي ابراهيم قاسمپور را کنار بگذارند و مظلومي را جايش بگذارند اين هفته کار سختي در تبريز مقابل تماشاگران پرشور اين شهر خواهند داشت.

قاسمپور براي اينکه جاي پاي خود را در مس محکم کند بايد تراکتور سازي را در تبريز شکست دهند و گرنه اين مربي بايد از کرمان برود.

* سپاهان- راه آهن
لوکوموتيورانان در راه زاينده رود

تيم فوتبال سپاهان قهرمان فصل گذشته ليگ برتر در سومين هفته بايد به مصاف راه آهني ها برود.

شاگردان کرانچار با 6 امتيازي که از دو بازي کسب کردند نشان دادند که امسال هم جزو مدعيان قهرماني ليگ برتر هستند و فردا شب هم به قصد کسب سه امتياز به مصاف شاگردان علي دايي مي روند.

 راه آهني ها هم تا الان توانستند از دو بازي 4 امتياز کسب کنند و براي پيروز شدن در هفته سوم کار سختي مقابل سپاهان قهرمان در ورزشگاه فولاد شهر خواهند داشت./مح
برچسب ها: لیگ ، دوازدهم ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار