فرماندار كوثر گفت: دنیای استكبار با گسترش موج بیداری اسلامی در منطقه خاورمیانه و حتی در بین برخی از كشورهای آفریقایی منافع خود را به شدت در خطر می بینند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبيل  سیدسعدالله رییس ساداتی افزود: كشتار مردم ستمدیده و بی پناه میانمار كه توسط عده ای افراطی و با حمایت آمریكا و سایر قدرت های شیطانی صورت گرفته بار دیگر پرده از چهره زشت دنیای استكباری برداشت.

وی گفت: آنها برای این كه سلطه شوم خود را بر منطقه و كشورهای اسلامی ادامه دهند بر موج بیداری اسلامی و انقلاب های منطقه فشار می آورند.

رییس ساداتی همچنین افزود: دنیای غرب ادعای حقوق بشری زیادی دارد و در برابر حق حیات هر انسان واكنش نشان می دهد اما در برابر این فجایع كه حداقل حقوق انسان ها نیز زیر پا گذاشته می شود سكوت اختیار كرده و دم از حقوق بشر نمی زند.

وی ادعای حقوق بشری اروپا را امری شعاری خواند و گفت: ما در ایران به اقلیت ها احترام می گذاریم و حتی آنها در مجلس نماینده دارند اما در اروپا علی رغم وجود میلیونها مسلمان یك نماینده نیز وجود ندارد كه این مساله نشان دهنده این است كه دنیای غرب به حقوق بشر پایبند نیست.

فرماندار کوثر در ادامه افزود: همه ما در مقابل انسانیت مظلوم عالم و به ویژه مسلمانان بی پناه مسوول هستیم و باید ضمن محكوم كردن این جنایات ، اعتراض خود را به گوش عالمیان برسانیم./س

برچسب ها: کوثر ، موج ، بیداری ، اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.