با توجه به اینکه یکی از مسائل اصلی مخترعین در بسیاری مواقع عدم حمایت مالی است سازمان بسیج علمی حمایت خود را اعلام کرده است.

به گزارش خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران؛ دکتر محمود تولایی، رئیس بسیج علمی کشور در این خصوص افزود: یکی از وظایف بسیج حمایت از مخترعین در همه ابعاد بخصوص بعد مادی است. این سازمان از مخترعین تا سقف 50 میلیون تومان حمایت می کند و اگر هزینه ها بالاتر از این حد باشد با سازمانهای مربوط تعامل می کند تا در صورت امکان از حمایت آن سازمان و یا سرمایه گذار مربوطه بهره مند شود.


* سازمان بسیج علمی در همه استانها در خدمت مبتکرین است

تولایی در راستای نحوه تعامل مردم و بخصوص مخترعین با سازمان بیان داشت: سازمان در همه استانها شعبه دارد و در خدمت مردم است و ما از همه گروه های سنی که به نوعی مستعد و خلاق هستند از طریق معاونت ها چه دانشجویی و چه دانش آموزی حمایت می کنیم.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: افراد می توانند برای عضویت و کسب اطلاعات به سایت سازمان به آدرس www.basijelmi.ir مراجعه کنند./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عبدالله ادینه
۲۰:۴۲ ۲۳ تير ۱۳۹۴
به نام خدا وند بخشنده مهربان
ایا از مخترعین واقعا حمایت می کنید
من به تنهای 5عدد تاییده دارم
53 اختراع مختلف انجام داده ام تا الان
کسی حمایت نکرده
اگر ممکن است
Iran (Islamic Republic of)
محمود اداوی
۲۳:۲۱ ۳۰ دی ۱۳۹۳
بسیار عالی است.خیلی باعث سرور و شادی بنده شد که بعضی هستند که به علم بها میدهند.اگر درست و جدی پیگیری شود در آینده باعث حیرت زمانه خواهیم شد.بهتر است نمایشگاه دائمی اختراعات در سازمان پژوهشای علمی و صنعتی ایران آخرین دستاوردهای علمی همیشه برگزار باشد.سکان رشد کشور در دست این سازمان است.البته هدفمند نشده.مخترع ورامینی،محمود اداوی.دارای دو گواهینامه اختراع هستم.
Germany
احمد حیدریان
۱۷:۳۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
با سلام در سال92 در جشنواره ی اختراعات شرکت ومشمول وام 20 میلیون تومانی شدم و در حال احداث باقی مانده ی کارگاه در شهرک صنعتی فیروزکوه هستم خواهشمندم با توجه به این که برای دریافت وام اپارتمان مسکونی ام را در رهن بانک برای مبلغ فوق برده ام باقی مانده ی ارزش ملک را مساعدت فرموده تا این جانب در جهت تکمیل کارگاه خود تا قبل از برودت هوا در منطقه فیروز کوه اقدام سریع تر نمایم
09126223376
Iran (Islamic Republic of)
خانم مرادی
۱۱:۱۲ ۰۳ اسفند ۱۳۹۲
دستگاهی در زمینه آشپزی طراحی کرده ام آیا از من برای ساخت دستگاه حمایت میکنید؟؟؟؟باتشکر
آخرین اخبار