نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان توجه و اجرای اقتصاد مقاومتی را بهترین راهكار در مقابل مشكلات كشور خواند و افزود : اقتصاد مقاومتی باید در عمل اجرا شود

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنان ؛ حجت الاسلام والمسلمین ' سید محمد شاهچراغی ' در خطبه های نماز جمعه سمنان با اشاره به تاكید مقام معظم رهبری برتوجه به اقتصاد مقاومتی برای عبور از مشكلات افزود : مسوولان نظام باید برنامه ریزی كنند و راهكارهای رسیدن به اقتصاد مقاومتی را ابلاغ نمایند و مردم نیز آن را اجرا می كنند.

وی وحدت و همبستگی مسوولان و مردم ، پرهیز از اسراف ، كار و تلاش و پیروی از اصل 44 را از لوازم اقتصاد مقاومتی دانست و افزود : ملت ، دولت و مسوولان با اطاعت بی چون وچرا از رهبری می توانند اقتصاد مقاومتی را به نحو شایسته در كشور عملی نمایند.

شاهچراغی با تبریك 17 مرداد روز خبرنگار به خبرنگاران و فعالان عرصه خبری گفت : خبرنگاری شغل ارزشمندی است و كشور نیازمند فعالیت خبرنگاران است.

وی با بیان اینكه خبرنگاری یك هنر است به شرط آنكه رنگ خدایی داشته باشد صداقت ، امانت و مصلحت كشور را از مواردی دانست كه خبرنگاران باید مورد توجه قرار دهند.

وی افزود : خبرنگاران باید پایه های وحدت را در كشور تحكیم و از انتشار اخبار اختلاف برانگیز پرهیز نمایند.

امام جمعه سمنان به توطئه استكبار جهانی در گسترش جنگ داخلی در سوریه اشاره كرد و گفت : جنگ ضد سوری در سوریه تبدیل به جنگ احزاب شده و همه كشورها عیله سوریه دست به جنگ ناعادلانه زدند.

وی اظهارداشت : انشاءالله ارتش و ملت سوریه با مقاومت مثال زدنی خود در مقابل دنیای استكبار به پیروزی خواهند رسید.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان میلاد كریم اهل بیت امام حسن مجتبی ( ع ) را تبریك گفت و اكرام نیازمندان و قدردانستن از فرصت ها را از مهمترین ویژگی های آنحضرت برشمرد.

امام جمعه سمنان ماه رمضان را بهترین فرصت خواند و با تاكید بر بهره گیری از این ماه مبارك خطاب به جوانان گفت : شب های قدر را قدر بدانید و با حضور گسترده در آئین احیا شب های قدر با استغفار و توبه خودتان را بسازید./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.