همه برندهای معروف دنیا از یک محصول شروع کرده و بیشتر در همان شاخه شهرتی جهانی یافته اند، اما تجارت مدرن یعنی تلاش برای یافتن موفقیت در همه حیطه ها. در قسمت قبل از برندهای خارجی گفتیم و در این قسمت از برندهای ایرانی می گوییم.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران،   امروزه برندهای مختلف دنیا خط قرمزها را در حیطه اصلی فعالیت شان شکسته اند و برای نشان دادن قدرت طراحی خود هر روز دست  به نو آوری زده و به رقابت در حیطه های جدید می پردازند تا با حضوری پر رنگ تر، جایگاهی متفاوت برای خود به دست آورند.

ماکسیم و دو حراجی سالانه

ماکسیم با سابقه ای 30 ساله بیشتر در زمینه مردانه فعال است. اما چند سالی است که محصولات زنانه هم به آن اضافه شده است. این برند در دو مقطع سال حراج دارد که زمان حراج در سال 2تا یک ماه است. یکی در اواخر بهار و یکی در اواخر پاییز. این برند 36 فروشگاه و بن خرید هم دارد.

تعطیلات و عرضه محصولاتی برای بچه ها

این برند کار خود را با محصولات مردانه و زنانه شروع کرد و حدود 100 شعبه دارد. تمام اجناس تولیدی داخلی است. چند ماهی است که محصولات بچگانه (4تا14سال) هم به تولیداتش اضافه کرده است. بیشتر از پارچه تریکو استفاده می کند و زمان حراج آن شهریور و بهمن می باشد.

شعار برند تعطیلات: «کیفیت بالا، تنوع رنگ بندی و قیمت مناسب» .


پاتن جامه و بن های کارمندی برای صداو سیما و شهرداری

از سال 1370 شروع به کار کرده اوایل جین و لباس های کتان تولید می کرد و فقط یک شعبه در میدان فاطمی داشت . ولی بعدها با با اضافه کردن تی شرت، پیراهن و بافت تبدیل به فروشگاهی زنجیره ای شد. شعبه مرکزی این برند در میدان فاطمی تهران است و 24 شعبه دیگر در تهران و شهرستان دارد. در حال حاضر با 3شرکت داخلی طرف قرار داد می باشد که به آنها بن، کارت معمولی و بن کارمندان ارائه می شود و کارمندان شهرداری و صدا و سیما می توانند از این برند خرید کنند.

در این برند 5نوع پارچه جین، لنین، پارچه پیراهنی، کتان، و تریکو استفاده می شود.



میس اسپرت با شعار خلیج همیشه فارس

این برند با سابقه ای 9 ساله هر فصل حدود 100 تا 150 مدل کار جدید به بازار ارائه می دهد. بیشتر از تریکو است و به تازگی از پارچه های نساجی استفاده می کند. محدودیت رنگ ندارد و از رنگ های شاد نیز استفاده می کند. در نمایندگی های این برند از کارت هدیه استفاده می شود که مبلغ آن تا 30هزار تومان است که معمولاً مشتری ها به عنوان هدیه از این کارت استفاده می کنند.

خیلی از مردم ایران این تصور را دارند که این برند خارجی است در حالی که ثبت شده ایران است و قصد دارد تا خارج از کشور هم شعبه داشته باشد. در تهران شعبه های صادقیه، تیراژه، گیشا، میدان مادر و مرکز خرید سمرقند را در اختیار دارد و در شهرستان ها هم شعبه دارد.

شعار امسال این برند « خلیج همیشه فارس» است که در گوشه همه لباس های این برند حک شده است.


هاکوپیان و انواع کارت های تخفیف

هاکوپیان کار خود را از سال 1349 شروع کرده است. کت و شلوار، کت تک، شلوار تک، پالتو، پیراهن تولید می کند. تولیدات این برند در طرح و رنگ و سایز محدودی تولید می شود. این برند از پارچه های الیاف طبیعی مثل ابریشم، کنف و کتان در تولیداتش استفاده می کند.

واحد صنعتیی پوشاک هاکوپیان در سال 1349 بنیان نهاده شد. کت و شلوارها، کت ها تک، پالتو و شلوارها در کارخانه هاکوپیان و پیراهن ها هم در کارخانه جدید دیگری تولید می شوند. تولیدات هاکوپیان در طرح، رنگ و سایز به صورت محدود تولید می شود. این برند از پارچه هایی با الیاف طبیعی در پوشاک استفاده می کند که استفاده این الیاف طبیعی مثل کتان، کنف، ابریشم یا ترکیبی از آنها برای سلامت و راحتی پوست بسیار موثر است.

برند چند نوع کارت تخفیف به مشتریان ارائه می دهد که کارت تخفیف اصلی به مشتریانی که خرید کنند برای خرید بعدی داده می شود که به صاحب کارت امکان استفاده از تخفیف 35 درصد را می دهد و این کارت ها فقط برای یک بار خرید قابل استفاده هستند.

در هرفاکتور خرید تنها از یک نوع تخفیف می توان استفاده کرد ولی کارت های تولد در زمان فروش فوق العاده و در تخفیف روز افتتاحیه فروشگاه ها از این قانون مستثنا هستند.

برای مشاهده مجله شبانه اینجا کلیک کنید
برچسب ها: برند ، ایران ، شبانه ، تولید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۰:۱۱ ۲۹ بهمن ۱۳۹۲
سایت عالی دارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۱۵ مرداد ۱۳۹۱
ممنون جالب بود
آخرین اخبار