مدیرعامل طرح منطقه ویژه گرد شگری طلا و جواهر رودهن گفت: در این مجموعه عظیم شهر طلای رودهن، رشد و ترقی در دو حوزه گرد شگری و صنعت دیده می ‏شود.

رحیم پرنیان در گفت‏ و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: اگر امکاناتی مناسب در کشور وجود داشته باشد بسیاری از کالاهای قاچاق راهی به داخل پیدا نمی‏ کنند و به نوعی به طور عملی با این فاجعه اقتصادی مقابله می ‏شود.

 مدیرعامل طرح منطقه ویژه گردشگری طلا و جواهر رودهن از کار آفرینان و همه کسانی که توانایی بالایی در ایده ‏پردازی در سرمایه ‏گذاری دارند خواست تا با کمک یکد یگر به توسعه اشتغال در کشور بپردازند.

پرنیان تصریح کرد: چینی‏ ها خواستار مستقر شدن صنایع دستی ایران در این کشور هستند؛ چرا باید کشوری مانند چین این ایده ‏ها را از ما بگیرد؟

وی اضافه کرد: ما سنگ‏ ها را در دل کوه‏ های ایران استخراج می ‏کنیم تا بتوانیم در کشور اشتغالزایی و فرهنگ کار را بیش از پیش رواج دهیم.

مدیرعامل طرح منطقه ویژه گرد شگری طلا و جواهر رودهن افزود: اگر با لطف خداوند کار و اشغال در کشور ایجاد شود سعادت در جامعه حاکم می ‏شود.

پرنیان، از ایجاد 10 هزار واحد صنعتی طلا و جواهر در رودهن خبر داد و گفت: در این 10 هزار واحد صنعتی تعداد قابل توجهی از افراد منطقه و حتی خارج از منطقه صاحب شغلی پایدار می‏ شوند.

وی ادامه داد: علاوه بر فعالان بومی در صنعت تولید انواع و اقسام محصولات طلا و جواهر سایر حوزه‏ های کار آفرینی نیز از مواهب آن بهره ‏مند می‏ شوند.

پرنیان اضافه کرد: در حال حاضر تعداد قابل توجهی از علاقه‏ مندان بومی در دوره‏ های آموزشی طلا و جواهر شرکت کرده و آموزش‏ های مقدماتی را فرا گرفته‏ اند./س

برچسب ها: شهر طلا ، رودهن ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.