مهاجم تيم استقلال، بدليل عدم آمادگي و شرايطي كه در تمرينات اين تيم و بازي هاي گذشته داشت در تركيب اصلي استقلال مقابل مس كرمان قرار نگرفت و اين موضوع عاملي شد كه وي از قلعه نويي و مربيان تيم دلخور شود.

 به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران،  آرش برهاني براي اولين مرتبه  در طول فصل جديد در مقابل مس كرمان نيمكت نشين شد اما اين اتفاق وي را ناراحت كرد طوريكه اواسط نيمه اول نيمكت را ترك كرد و خود را به رختكن رساند اما اين در حالي است كه يكي از مربيان تيم، به منظور بررسي شرايط و راضي كردن آرش برهاني، به رختكن رفت تا وي را به نيمكت باز گرداند.
 
گفتني است، برهاني به ناراحتي اش اشاره  كرد تا شرايط را تغيير دهد اما دستيار امير قلعه نوعي مانع از بروز حاشيه جديد در تيم شد تا امير قلعه نوعي در جريان اين موضوع قرار نگيرد.

بر اساس اين گزارش، سرمربي تيم استقلال متوجه اقدام آرش برهاني شد، اما پس از حضور وي روي نيمكت آبي ها، شرايط را مورد بررسي قرار داد و از وي در تركيب تيم استفاده كرد و اما درنهايت برهاني نيز نتوانست مشكل خط حمله تيم را حل كند و استقلال بدون گل زمين را ترك كرد.
 
مهاجم تيم استقلال كه پيش از اين در جريان احتمال نيمكت نشيني اش قرار گرفته بود از سرمربي تيم توقع نداشت وي را روي نيمكت بنشاند، اما امير قلعه نوعي اكبرپور را به برهاني ترجيح داد زيرا معتقد است كه آرش برهاني از روزهاي خوب خود فاصله دارد و بايد خود را به مرز آمادگي برساند./مح
برچسب ها: آرش ، عدم ، آمادگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار