کارشناس مسئول امور فرهنگی تبلیغات اسلامی تهران از تامین اساتید مجرب و اعزام آنها به پایگاه های تابستانی در سطح این استان خبر داد.

عبدالرضا خیرخواه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به تامین اساتید پایگاه های تابستانی در سطح استان تهران گفت: اعزام این اساتید از ابتدای تابستان آغاز شده است.
کارشناس مسئول امور فرهنگی تبلیغات اسلامی تهران اظهار  داشت: 300 تن از اساتید مجرب در حوزه های مختلف احکام، اخلاق، عقاید، تاریخ اسلام ضمن طرح مسائل مختلف پاسخگوی سوالات و شبهات جوانان و نوجوانان خواهند بود.
خیر خواه ادامه داد: این اساتید به مساجد، کانون های فرهنگی، موسسات قرانی و هیئات مذهبی و دانش آموزی اعزام شده اند.
کارشناس مسئول امور فرهنگی تبلیغات اسلامی تهران از استمرار فعالیت این اساتید در پایگاه ها در طول سال جاری خبر داد و از نوجوانان علاقمندان به شرکت در کلاس های تابستانی خواست تا با مراجعه به ادارات تابعه تبلیغات اسلامی از فعالیت پایگاه ها مطلع شوند.
* اعزام 130 مبلغ به مساجد روستایی و شهرک های استان تهران
در ادامه کارشناس مسئول امور مبلغین این اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: واحد امور مبلغین اداره کل تبلیغات اسلامی تهران اقدام به اعزام 130 مبلغ به مساجد روستایی و شهرک های این استان کرده است.
وی افزود: این مبلغین به عنوان روحانی مستقر با ادارات تابعه تبلیغات اسلامی تهران همکاری دارند.
کارشناس مسئول امور مبلغین این اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران خاطر نشان کرد: قرار است این مبلغین ضمن مشارکت در برگزاری مراسم های فرهنگی و دینی به ویژه اعیاد شعبانیه و تقویت روحیه نشاط ملی، به تدریس احکام، اخلاق و اصول عقاید پرداخته و پاسخگوی سوالات دینی اقشار مختلف باشند.
گفتنی است در سال جاری ظرفیت درخواستی روستاها و شهرک های استان تهران در خصوص اعزام مبلغ تامین و تکمیل شده است./ف
برچسب ها: جوانان ، نوجوان ، فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار