معاون فرهنگی سازمان اوقاف وامور خیریه کشور، شب ‏های پرفیض قدر را اوج پر گشودن در فضای نیایش و بندگی و نهایت شکوفایی رحمت الهی بر بندگان دانست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران ، حجت الاسلام احمد شرفخانی درجوار امامزاده ابراهیم(ع) آمل افزود: شب های قدر، همانند صحرای محشر است و به نوعی سرنوشت آدمیان در پیشگاه معبودش مشخص می شود.

وی با بیان اینکه بیداری افراد برای احیای شب های قدر نباید فقط جسمی باشد، ادامه داد: شب های قدر، شب های گشودن سفره دل و ریختن اشک نیاز در برابرآستان آفریدگار مهربان است و باید در این شب ها تقدیر خویش را رقم زد.

معاون فرهنگی سازمان اوقاف وامور خیریه کشور با بیان اینکه حقیقت شب های قدر باید از نوع حقایق قرآنی باشد، اضافه کرد: افراد باید با توبه از جان دل و استغار، قدر خویش را بشناسد و از لحظه لحظه آن در فضای نیایش و بندگی و عبادت نهایت استفاده بکند.

وی با اشاره به اینکه راه خداشناسی و رسیدن به معبود از دو طریق سیر و سلوک عملی و روش های مجزوبی امکان پذیر است، اضافه کرد: افراد باید دراین مسیرها ریاضت بکشند و با تحمل سختیهای فراوان به مقصود و مراد خود برسند و شب های قدر فرصت مغتنم و با ارزشی برای بازگشت به خدا است./ع

برچسب ها: نیایش ، بندگی ، الهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.