نماینده مردم همدان و فامنین در خانه ملت گفت : ملت صبور و با استقامت ایران با روحیه جهادی خود دشمنان انقلاب را شکست خواهند داد.


به گزارش خبرنگار  باشگاه خبرنگاران همدان ، امیر خجسته درسخنان پیش از خطبه نماز جمعه  شهر همدان افزود : تحولات منطقه و بیداری اسلامی ،آمریکا و دیگر دشمنان ایران را دچار تزلزل کرده  و آن ها با تحریم ایران به دنبال نثبیت جایگاه خود هستند اما ملت ایران بیدارتر از همیشه توطئه های آنان را خنثی می کند.
وی تاکید کرد : اکنون ایران به ابرقدرتی تبدیل شده که در برابر همه ابرقدرت ها با همه توان ایستاده و با آنان مقابله می کند.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اسرائیل هر روز ضعیفتر می شود ، اظهار داشت : اسرائیل و آمریکا در مقابله با کشورها دچار ضعف و شکست شده و سریال شکست های آنان ادامه خواهد داشت.
خجسته در بخشی دیگر از سخنانش به سال تولید ملی اشاره کرد و از مسئولان خواست باهمراهی و همدلی مردم و ارائه تسهیلات اقتصادی  برای ایجاداقتصاد پایدار تلاش کنند.
نماینده مردم همدان و فامنین در خانه ملت ، مجلس کنونی را مجلسی کار آمد و ولایتمدار دانست و افزود :  نمایندگان مجلس علاوه بر قانون گذاری بر فعالیت مدیران شهری و استانی نظارت خواهند کرد./س
برچسب ها: نماینده ، دشمن ، شکست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.