سه تن از اعضاي اصلي باند راهزنان شب كه مرتكب سرقت هاي به عنف خياباني در مشهد مي شدند دستگير و به 16 فقره سرقت اعتراف كردند.

 به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران، رئيس پليس آگاهي استان خراسان رضوي لا اعلام اين خبر عنوان كرد: گزارش وقوع چند فقره سرقت هاي شبانه خياباني توسط سه جوان موتور سواركه در خيابان هاي فرعي و كوچه هاي خلوت كمين مي كردند و سد راه خودروهاي عبوري و رهگذران پياده مي شدند كارآگاهان پليس آگاهي خراسان رضوي را برآن داشت تا باتوجه به حساسيت و اهميت موضوع براي دستگيري عاملان اين سرقت هاي خشن وارد عمل شوند.
سرهنگ حسين بيدمشكي گفت: اكيپ ويژه اي از كارآگاهان مبارزه با سرقت هاي به عنف پليس آگاهي تحقيقات وسيع خود را در اين باره‌آغاز و با انجام اقدامات وسيع اطلاعاتي چهره فرضي يكي از سارقان به دست آمد.
وي گفت: پليس با در دست داشتن اين سرنخ با استفاده از بانك هاي اطلاعاتي ، فرد مورد نظر را شناسايي وتحت تعقيب قرار داد. اين فرد كه سجاد نام دارد در حالي كه با جوان ديگري به نام سعيد سوار بر موتورسيكلت درخياباني پرسه زني مي كردند دستگير و در تحقيقات اوليه پرونده به ارتكاب سرقت هاي به عنف خياباني اعتراف كردند.
ريس پليس آگاهي استان خراسان رضوي خاطر نشان كرد: پليس با توجه به اعترافات دو متهم پرونده، يكي ديگر از عاملان سرقت هاي خشن كه جواني 21 ساله است و حامد نام دارد را نيز در مخفيگاهش دستگير كردند.
اعضاي اين باند تا كنون به ارتكاب 16 فقره سرقت وجوه نقد و تلفن همراه شهروندان با ترفند كمين بر سر راه شهروندان اعتراف كردندو تحقيقات از آنها با توجه به احتمال افزايش سرقت هاي انجام شده توسط اين افراد ادامه دارد./ف
برچسب ها: راهزن ، مشهد ، متلاشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار