یکی از مهمترین عوامل موفقیت تیم های فوتبال، فوتسال و بدمینتون صبای قم بحث جوان گرایی و سالم کار کردن است که کم کم به الگویی برای دیگران تبدیل می شود.

به گزارش خبرنگارورزشی باشگاه خبرنگاران قم، با مقایسه ی تیمهای لیگ برتری میتوان به این موضوع پی برد که جوان گرایی و سالم کار کردن دو رکن اصلی نتیجه گیری صبای قم است.
وقتی لیگ برتر فوتبال را نگاه میکنی و میبینی تیمهایی مثل استقلال و پرسپولیس که با هزینه های زیادی بسته شده اند و نتیجه ی آنچنانی هم نگرفته اند،وقتی ذوب آهنی را میبینی که با پنج شکست متوالی در قعر جدول لیگ برتر قرار دارد و ستارگان این تیم هم به تیم کمک شایانی نمیکنند، به این موضوع پی میبری که فقط ستاره داشتن مهم نیست و میتوان با جوان گرایی و میدان دادن به بازیکنان کم نان و نشان به موفقیت دست پیدا کرد.
تیمهای پیروزی،استقلال و تراکتورسازی فقط با هزینه کردن در فوتبال این نتایج را کسب کرده اند. باشگاه پرسپولیس که درلیگ فوتسال با مشکل مواجه شد.باشگاه های دیگر مذکور نیز که هیچ یک تیمی در لیگ فوتسال نداشته اند.
اما با نگاهی به باشگاه صبای قم و نتایج کسب شده ی تیم فوتبال ، فوتسال و همچنین بدمینتون این باشگاه در لیگهای مختلف به این موضوع پی می بریم که صرف هزینه کردن در فوتبال و جمع کردن ستارگان اسم و رسم دار چاره ی کار نیست و نمیتوان به آنها دل خوش کرد./س
 
------------------------------
یادداشت: محسن اسمی
------------------------------
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.