نماینده گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: پارک موزه دفاع مقدس در بسیاری از استان‎های کشور احداث و سرمایه‎گذاری‎هایی در این راستا انجام شده است ولی هیچ جایی به اندازه گرگان پر سر و صدا نبوده است.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  گرگان، عیسی امامی، نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به ساخت پارک موزه دفاع مقدس در گرگان و بازدید خود از این محل، گفت: کاملا مواضع جدی به منابع طبیعی و محیط زیست دارم و مدافع جدی حمایت از محیط زیست هستم.

وی افزود: با بازدیدها و پیگیری‎های انجام شده، در دو روز آینده با مدیر کل محیط زیست استان نشستی در این خصوص برگزار می شود.

امامی تصریح کرد: انتظاراتی برای رشد و توسعه استان وجود دارد و پاسخ استعلامات محیط زیست همیشه به صورت بازدارنده بوده ولی اکنون با رویکرد جدید، رابطه منطقی بین آنچه خواسته و نیاز توسعه استان است با تاکید بر حفظ محیط زیست انجام می شود.

وی ادامه داد: امروز با خدمت گرفتن تکنولوژی ها و فناوری‎های نوین می توان نگرانی‎های محیط زیست را کم کنیم و با سرمایه گذاری در موضوع منابع طبیعی می‎توان این نگرانی را کاهش داد تا حیات بشر تهدید پیدا نکند.

دبیر مجمع نمایندگان گلستان در مجلس شورای اسلامی با حمایت از محیط زیست، گفت: منابع طبیعی به عنوان یک اثر ملی و برکات خداوندی و نیاز بشر روز به روز باید تقویت شود.

وی با بیان اینکه جنگل ناهارخوران گرگان پیش از این نیز هم از بخش خصوصی و دولتی دچار خسارت شده بود، افزود: آن چنان که امروز در موضوع دفاع مقدس اعتراض و سرو صدا وجود دارد در سایر مسائل و خسارت های وارد شده به جنگل رخ نداده است و به موزات حساسیت در این حوزه، حساسیت در بخش های دیگر نبوده است.

امامی خاطرنشان کرد: هر موقع صحبت از ارزش ها و دفاع مقدس و شهید و به خصوص شهدای گمنام به میان می آید همه اعتراض می کنند.

وی با اشاره به ساخت و تخریب جنگل در سال های گذشته، یادآور شد: اتفاقات رخ داده شده در زیارت نیز شاهد این مدعاست.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث پارک موزه دفاع مقدس باید در مسیر رعایت حدود و مجوز قانونی صورت پذیرد و قطعا کسانی که این موضوع را در سطح ملی پیگیری می‎کنند نیز چنین دیدگاهی دارند.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پارک موزه دفاع مقدس در بسیاری از استان‎های کشور احداث و سرمایه‎گذاری‎هایی در این راستا انجام شده است ولی هیچ جایی به اندازه گرگان پر سر و صدا نبوده است.

وی با اظهارتاسف از اینکه ساخت پارک موزه دفاع مقدس به به رسانه‎های بیگانه نیز کشانده شد، گفت: نمی‎دانیم این مسائل با چه هدفی دنبال می‎شود.

امامی تاکید کرد: امیدوارم کسانی که پیگیر این موضوع هستند تلاش خودشان را برای کسب اطلاعات درست با دست‎اندرکاران ذیربط انجام دهند تا مطالب به صورت دقیق و صحیح انعکاس شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.