قم با وجود ظرفیت های فراوان، می تواند در بخش صنعت به قطبی مهم در مرکز کشور تبدیل شود و این مهم جز با همت مدیران محقق نخواهد شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم و به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم رضا پیریايی بررسی ریشه ای مشکلات و موانع رشد صنعت را امری مهم و وظیفه اصلی دستگاه های دخیل در این امر عنون کرد و افزود: قم با وجود ظرفیت های فراوان، می تواند در بخش صنعت به قطبی مهم در مرکز کشور تبدیل شود و این مهم جز با همت مدیران محقق نخواهد شد.
استاندار قم با اشاره به وجود شهرک های صنعتی متعدد و منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان به عنوان ظرفیتی بزرگ برای اقتصاد کشور در مرکز، تصریح کرد: ظرفیت های این مناطق صنعتی و اقتصادی هرچه بیشتر باید بارور شده و در جهت رشد و توسعه استان به کار گرفته شود.
وی با تاکید بر ضرورت همکاری متقابل دستگاه های اجرایی و صنعتگران، گفت: صنعتگران و دستگاه های اجرایی در رفع مشکلات و موانع رشد و توسعه تولید مکمل یکدیگر باشند.
وی با اشاره سوالات و دغدغه های موجود در فعالان بخش تولید و صنعت استان، ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک با همت و عزم جدی مدیران استان این دغدغه ها برطرف شده و گامی اساسی در شکوفایی صنعت و تولید قم برداشته شود./س
برچسب ها: قم ، ظرفیت قم ، بخش صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.