در گفتگو با باشگاه خبرنگاران صورت گرفت

شجوني از لفظ "خوارج" باني طرح وحدت ملي رمز‌گشايي كرد

عضو جامعه روحانيت مبارز به استفاده از لفظ "خوارج" توسط برخي افراد خاص اشاره کرد و گفت: اگر از مطرح کردن لفظ خوارج، منظور آيت‌الله مصباح يزدي باشد، اين افراد اشتباه بزرگي را مرتکب شده‌اند زيرا مقام معظم رهبري ايشان را همانند شهيد مطهري دانسته‌اند.

حجت‌الاسلام جعفر شجوني در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به طرح تشکيل دولت وحدت ملي و كانديداي وحدت ملي توسط هاشمي رفسنجاني اظهار داشت: برخي سعي دارند با طرح وحدت ملي، اصلاح‌طلبان را دوباره زنده و احيا کنند.

وي تصريح کرد: اگر چه مردم عملکرد اصلاح‌طلبان که افرادي وطن‌فروش بوده‌اند را هيچ گاه از ياد نخواهند برد اما مطمئنا شوراي نگهبان نيز اجازه ورود اين افراد به صحنه انتخابات آتي را نخواهد داد.

حجت‌الاسلام شجوني با بيان اينکه اصلاحات مرده است و نمي‌توان مرده را زنده کرد، افزود: اصلاحات با توجه به عملکرد خود اکنون در ميان جامعه هيچ جايگاهي ندارد و لذا کسي به دنبال حضور آنها در عرصه انتخابات نبوده و اين طيف اکنون براي ورود به عرصه سياسي کشور به آهن سرد مي‌کوبد.

عضو جامعه روحانيت مبارز با اشاره به استفاده از لفظ "خوارج" توسط يك چهره خاص خاطر‌نشان کرد: اگر از مطرح کردن لفظ خوارج منظور آيت‌الله مصباح يزدي باشد، اين افراد اشتباه بزرگي را مرتکب شده‌اند زيرا مقام معظم رهبري ايشان را همانند شهيد مطهري دانسته‌اند.
انتهاي پيام/
برچسب ها: احزاب ، خوارج ، اصلاحات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار