پدر شهید احمدی روشن در نشست خبری گفت: فرزندان شهدای هسته‌ای در این اجلاس حاضر شدند تا به شما بگویند که با قلمتان تقاضای خونخواهی‌شان را به نگارش درآورید و اکنون علیرضا و آرمیتا سند جنایت و آدم کشی رژیم غاصب صهیونیستی هستند.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران مستقر در اجلاس نم؛ پدر شهید مصطفی احمدی روشن در نشست خبری ایران قربانی تروریسم ضمن خیر مقدم به میهمانان این اجلاس گفت: ما خانواده شهدای هسته ای از شما سفیران صلح و اصحاب رسانه می خواهیم که صدای مظلومیت شهدای هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران را به گوش جهانیان برسانید.

وی ادامه داد: یکی از وظایف کشورهای عضو عدم تعهد این است که به مشکلات ملت ها رسیدگی کند و ایران اسلامی به عنوان یکی از کشورهای بزرگ قربانی تروریسم باید مورد توجه قرار گیرد.

احمدی روشن افزود: این مایه تاسف است که پس از ترور دانشمندان هسته‌ای کشورمان هیچ مجمع حقوق بشری این جنایات را محکوم نکرد و این مظلومیت ملت ایران را نشان می دهد.

وی تاکید کرد: ابرقدرت‌های مستکبر و رژیم غاصب صهیونیستی ترور دانشمندان هسته‌ای در ایران را نوعی دموکراسی برای خودشان می‌دانند و سعی دارند از این طریق مانع پیشرفت کشورمان شده و ایران را محتاج خود کنند.

احمدی روشن تصریح کرد: آمریکا و غرب پس از ترورهای شوم دانشمندان هسته‌ای پی بردد که نمی تواند به اهداف خصمانه خود دست یابد و ایران را مورد تهدید و تحریم های یکجانبه قرار داد.

این پدر شهید با اشاره به کشتار مردم بی گناه در دیگر کشورها اظهار داشت: آمریکا و رژیم صهیونیستی سعی دارند در تمام دنیا با کشتار ترور و زندانی کردن انسان‌های بیگناه دموکراسی دروغین خود را اجرا کنند.

احمدی روشن خطاب به سران شرکت کننده در اجلاس نم و اصحاب رسانه گفت: ما خانواده‌های شهدای دانشمندان هسته‌ای ایران از شما می‌خواهیم تمام آنچه را که از مظلومیت ایران در احقاق حقوقش و آزادی خواهی این کشور می‌بینید به گوش جهانیان برسانید.

وی ادامه داد: شما سفیرانی هستید که باید حقانیت ایران را به تمام ملت‌ها برسانید و حضور فرزندان شهدای هسته‌ای در جمع شما به این دلیل است که حق خودشان را ثابت کنند و فریاد مظلومیت‌شان را به گوش دنیا انتقال دهند.

پدر شهید احمدی روشن افزود: علیرضا و آرمیتا آمده‌اند تا ثابت کنند پدرانشان مظلومانه مورد ظلم استکبار و صهیونیست غاصب واقع شده‌اند.

وی بار دیگر خطاب به اصحاب رسانه گفت: فرزندان شهدای هسته‌ای در این اجلاس حاضر شدند تا به شما بگویند که با قلمتان تقاضای خونخواهی‌شان به نگارش درآورید و اکنون علیرضا و آرمیتا سند جنایت و آدم کشی رژیم غاصب صهیونیستی هستند.

انتهای پیام/پ2

برچسب ها: اجلاس ، تهران ، وزرا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار