عضو هيئت رئيسه مجلس خبرگان رهبري گفت:‌ جنبش غير متعهدها تريبون بين‌المللي براي رساندن پيام حق نظام اسلامي با سخنان عالمانه و مستند مقام معظم رهبري به گوش جهانيان خواهد بود.

آيت الله سيد احمد خاتمي عضو هيئت رئيسه مجلس خبرگان در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برگزاري اجلاس کشورهاي غير متعهد در تهران اظهار داشت: جنبش غير متعهدها تريبون بين المللي براي رساندن پيام حق نظام اسلامي با سخنان عالمانه و مستند مقام معظم رهبري به گوش جهانيان خواهد بود.

وي تصريح کرد: برگزاري اجلاس عدم تعهد در تهران فرصتي مناسب براي ايران اسلامي خواهد بود که پيام انقلاب اسلامي را که استقلال طلبي و آزادگي بود را بار ديگر در جهان طنين انداز کند.

آيت الله خاتمي با اشاره به رياست 3 ساله کشورمان بر  جنبش عدم تعهد، افزود: اميدواريم که در سايه رياست ايران اسلامي جنبش عدم تعهد اصل خود که همان عدم تعهد در برابر قدرت‌هاي بزرگ به سرکردگي آمريکا است را ادامه دهد.

عضو هيئت رئيسه مجلس خبرگان در پايان با اشاره به اينکه جنبش عدم تعهد بايد در برابر زورگويي‌هاي استکبار جهاني و  رژيم غاصب صهيونيستي مقابله کند، خاطر نشان کرد: اجلاس غير متعهدها بايد با استکبار جهاني که شعار مبارزه با تروريسم سر مي‌دهد و خود به سوريه تروريست صادر مي‌کند و در برابر تروريسم دولتي که تجلي برجسته آن رژيم جعلي صهيونيستي است گام هاي موثري بردارد و با آن زورگويي‌ها مقابله کند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: جنبش ، عدم تعهد ، خاتمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار