صبح امروز برخي از سران كشورهاي عضو جنبش عدم تعهد از نمايشگاه توانمندي‌هاي گردشگري ايران در برج ميلاد بازديد به عمل آوردند؛ هم‌اكنون سران كشور تايلند و گروهي از خبرنگاران خارج در برج ميلاد حضور دارند.

منوچهر جهانيان معاون گردشگري كشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با بيان اين مطلب گفت:‌سران كشورهاي سريلانكا، مغولستان از استان زنجان و كشورهاي مالزي، اندونزي، هند، مصر، كره ، تايلند از موزه‌ها و كاخ‌هاي استان تهران بازديد به عمل آوردند و امروز نيز نزديك 250 نفر از سران كشورهاي ايرلند، مالي، اسلواكي، افغانستان و موريتاني از برج ميلاد بازديد به عمل آوردند.

وي تصريح كرد: در حال حاضر گروه تايلندي به همراه جمع كثيري از خبرنگاران داخلي و خارجي در برج ميلاد حضور دارند.

جهانيان با بيان اينكه 50 هزار پكيج تبليغاتي براي سران اجلاس جنبش عدم تعهد براي معرفي جاذبه‌هاي گردشگري ايران در نظر گرفته شده است افزود:‌ خوشبختانه 10 هزار پكيج تبليغاتي بين ميهمانان سران اجلاس در نمايشگاه گردشگري توزيع شده است.

وي تصريح كرد:‌مذاكراتي با كشورهاي غنا، لبنان و كوبا براي ورود گردشگر و تورهاي آشناسازي انجام شده و برنامه‌ريزي‌ كرده‌ايم كه با 28 كشور رايزني‌هايي در خصوص توسعه گردشگري ميان كشورها انجام شود.

وي در خصوص استقبال كشورهاي خارجي گفت: كشورهاي خارجي كه در اجلاس حضور دارند از جاذبه‌هاي توريستي ايران لذت بردند و خيلي علاقمند هستند كه بعد از اين اجلاس تورهايي را در خصوص گردشگري براي ايران و بين كشور خودشان برگزار كنند./س

برچسب ها: جهانیان ، معاون ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار