کشف 113 قبضه سلاح جنگی در گلوگاههای ایست بازرسی حین اجلاس

جانشین فرمانده انتظامی کشور از کشف 113 قبضه سلاح جنگی در گلوگاههای ایست بازرسی در حین اجلاس خبر داد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، سردار احمدرضا رادان صبح امروز 12 شهریور در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: در حین برگزاری اجلاس جنبش عدم تعهد 113 قبضه سلاح جنگلی در گلوگاههای ایست بازرسی کشف شده است.

وی ادامه داد: از جمله کارهای مهم صورت گرفته در زمان قبل از برگزاری اجلاس پاکسازی چهره کشور خصوصاً تهران و شهرهای مورد بازدید سران اجلاس از معتادان، متکدیان و تکدي گرايان بوده است.

رادان با اشاره به ظرفیت های نگهداری این افراد اظهار داشت: ایجاد ظرفیت برای نگهداری این افراد بسیار سخت بود که با چانه زنی های فراوان موفق به انجام این امر شدیم.

وی با اشاره به اجرای عملیات پیمایشی ترافیک در پایتخت گفت: 30 هزار کیلومتر پیمایش ترافیکی در زمان برگزاری اجلاس در شهر تهران انجام شده است.

جانشین فرمانده انتظامی کشور ادامه داد: 7 مسیر ویژه پشتیبانی و اقدامات در طول سیر و شعاع مطمئنه انجام شده که این امر بسیار حساس و زمان بر بوده است که نیروی انتظامی به صورت بی نظیر این امر را محقق کرده اند.

وی با اشاره به استقرار ایست بازرسی ها در طول اجلاس خاطر نشان کرد: ایست بازرسی ها متنوع و متعدد با کمترین مزاحمت و زحمت برای شهروندان در زمان قبل از برگزاری اجلاس و حین اجلاس در حال انجام بوده است و اقدامات روشنی در این خصوص صورت گرفته است./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
رضوي
۱۱:۵۵ ۱۲ شهريور ۱۳۹۱
پيشنهاد مي گردد اطلاع رساني دقيق در باره نحوه برخورد با دارندگان سلاحهاي موصوف به مردم صورت پذيرد چون اگر اين سلاحهاغير مجاز بوده باشد يا مربوط به گروههاي ضد امنيتي بوده يا افراد شرور .
آخرین اخبار