ساخت صفحه نمايش آيفون جديد توسط شارپ به تأخير افتاد.

به گزارش خبرنگار فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران، شرکت ژاپني شارپ که قرار بود صفحه نمايش با فن آوري درون سلولي را براي جديدترين آيفون اپل توليد کند، آن را به تأخير انداخت.
 هم اکنون شايعات بسياري در خصوص اينکه آيا اپل مي تواند اجزاي لازم براي توليد آيفون جديد را تهيه کند وجود دارد؛ چراکه تاکنون شارپ که قرار بود صفحه نمايش هاي اين محصول جديد را در اختيار اپل قرار دهد، هنوز توليد انبوه آن را آغاز نکرده است.
 شارپ قرار بود توليد صفحه نمايش کريستال مايع را اين هفته آغاز کند، اما هنوز مشخص نيست که اين شرکت چه زماني مي تواند توليد را آغاز کند.
براساس اين گزارش، شرکت هاي صفحه نمايش ژاپن و ال جي که ديگر شرکت هاي توليد کننده پانل براي آيفون هستند هم اکنون کار توليد را آغاز کرده اند.
قرار است اپل 22 شهريور در نمايشگاهي در خصوص محصولات جديد خود توضيحاتي ارائه دهد؛ چندي پيش اعلام شد اپل در ساخت آيفون جديد از تکنولوژي صفحه نمايش درون سلولي استفاده خواهد کرد که فضاي کمتري اشغال کرده و اين امکان را مي دهد که امکانات ديگري نيز به آن افزوده شود. تأخير در توليد صفحه نمايش هاي جديد توسط شارپ به دليل مواجهه اين شرکت با مسائل و بازپرداخت هاي مالي اعلام شده است./ع ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار