با توجه به اينكه به عرصه كودك علاقمند هستم و با توجه به غيرقابل پيش بيني بودن شرايط شايد در اثري با محتواي كودكانه، به ايفاي نقش بپردازم.

داريوش فرضيايي مجري برنامه هزار و شصت و شونزده شبكه 2 سيما در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران با اشاره به ايفاي نقش در فيلمي كه مرتبط با كودكان باشد در آستانه بيست و ششمين جشنواره فيلم كودك و نوجوان اظهار داشت: در راستاي ايفاي نقش در فيلمي مرتبط با كودكان بايد به اين موضوع اشاره كنم كه هيچ چيزي قابل پيش بيني نيست و از آنجايي كه خودم نيز به اين عرصه علاقمند هستم، شايد اين اتفاق بيفتد.
وي ادامه داد: ايفاي نقش در چنين اثري، منوط به شرايطي است كه بايد به وجود آيد كه چنين شرايطي شامل فيلمنامه مناسب، آمادگي شخصي من و همچنين گروهي است كه سال ها با يكديگر همكاري داشته ايم.
مجري محبوب برنامه هزار و شصت و شونزده تصريح كرد: در صورت آمادگي اعضاي گروه و فراهم شدن ساير شرايط در زمينه توليد اثري مرتبط با فضاي كودكانه به طور يقين سعي من و ساير اعضاي گروه بر اين است كه اگر قرار باشد اتفاقي در اين زمينه رخ بدهد بايد با ارائه كاري شاخص و متمايز، متبلور شود.
شايان ذكر است، برنامه هزار و شصت و شونزده هر روز ساعت 17 با اجراي داريوش فرضيايي از شبكه 2 سيما، ميهمان كودكان ايران زمين مي شود./ي2
ادامه دارد...
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار