جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مستکبران بدانند این رزمایش‌ها نشان از آمادگی جوانان ایران زمین در مقابله با هرگونه تهدید علیه ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان سردار علی فضلی در حاشیه مراسم رزمایش بزرگ عاشقان ولایت که با حضور نیروهای سپاهی و بسیجیان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در منطقه عمومی خرم‌آباد آغاز شده در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شاکریم که بار دیگر شرایطی فراهم شد که رزمایش کم نظیر بچه‌های لرستان را در قالب گردان‌های بیت‌المقدس شاهد باشیم.

وی افزود: این رزمایش‌ها هم برای دشمنان و هم برای دوستان ما در سراسر جهان پیام‌ها دارند.

سردار فضلی ضمن تقدیر از نماینده ولی‌فقیه در لرستان، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان و مسئولان برگزارکننده این رزمایش گفت: این رزمایش ما را به یاد دوران هشت سال دفاع مقدس انداخت که در آن زمان بچه‌ها همه پای کار بودند و از امام و رهبری اطاعت می‌کردند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه گفت: درست بعد از چند روز از پایان یک پیروزی بزرگ برای ایران اسلامی در اجلاس سران غیرمتعهد بچه‌های لرستان با این رزمایش برگ زرینی را برای ایران اسلامی ورق زدند.

وی افزود: تا پایان سال در تمام استان‌ها رزمایش بیت‌المقدس هفته‌ای یک یا دو استان برگزار می‌شود.

سردار فضلی خاطرنشان کرد: رویکرد امروز بسیج با گذشته متفاوت است و در سه حوزه تهدید سخت، تهدید نیمه سخت و تهدید نرم اقدامات خوبی صورت گرفته است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز هم در بخش تربیتی مانند طیبه شجره، حلقه‌های صالحین توسط نیروهای هوایی، دریایی، زمینی کارهای خوبی انجام گرفته و بسیج مستعضفین هم در این زمینه کار پشتیبانی را برعهده دارد.

وی با اشاره به این که علاوه بر این‌ها گردان‌های امام علی(ع) و امام حسین(ع) تشکیل شده است، گفت: امروز در سطح کشور شش هزار گردان عاشورا و الزهرا که توان بیشتری را دارند در قالب گردان‌های بیت المقدس سازماندهی شده‌اند که نمونه آن را امروز در رزمایش بزرگ گردان‌های بیت المقدس در لرستان شاهد هستیم./س

برچسب ها: مستکبران ، هرگونه ، تهدید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.