دبیر شورایاری محله کوی زینبیه از راه اندازی سرای این محله خبر داد و گفت: با دستور شهردار منطقه 13 و پیگیری های صورت گرفته ساختمان سرای محله تجهیز و راه اندازی می شود.

قاسم خسروی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: با افتتاح و راه اندازی این مجموعه در محله زینبیه بسیاری از مشکلات فرهنگی برطرف می شود.

دبیر شورایاری محله زینبیه اظهار داشت: تمام تلاش شورایاری با همراهی مسئولان شهرداری پاسخگویی به نیازهای فرهنگی، اجتماعی و ورزشی ساکنان محله است.

وی ادامه داد: با توجه به موقعیت محله و کمبود سرانه های فرهنگی، لزوم احداث یک مرکز فرهنگی بیش از پیش احساس می شد که این امر به عنوان یکی از درخواست های شهروندان محله به زودی برآورده می شود.

*تسهیل در تردد شهروندان با اجرای دو طرح ترافیکی در محله سرخه حصار
دبیر شورایاری محله سرخه حصار با اشاره به اجرای دو طرح ترافیکی در محله از کاهش بار ترافیک و تسهیل در تردد شهروندان محله خبر داد.

محمود معنوی افزود: با تلاش معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه و پیگیری شورایاران محله یکی از طرح های مهم محله احداث راستگرد در بزرگراه شهید یاسینی که در کاهش بار ترافیکی خودروهایی که از شمال به جنوب خیابان دماوند وارد بزرگراه می شوند بسیار موثر است.

دبیر شورایاری محله اظهار داشت: یکی دیگر از طرح های ترافیکی احداث راه دسترسی به پمپ گاز شهید یاسینی که باعث از بین رفتن صف طولانی پمپ گاز و کاهش تصادفات بزرگراه می شود.

وی خاطر نشان کرد: دو طرح مذکور از اولویت های محله سرخه حصار بوده که باعث تسهیل در تردد اتوموبیل ها می شود.

*ثبت نام در مدرسه فوتبال
محمود حسنی، دبیر شورایاری محله حافظیه گفت: کودکان و نوجوانان علاقه مند به ورزش فوتبال برای شرکت در کلاس های آموزشی فوتبال در مجتمع صبا ثبت نام می شوند.

وی افزود: در این کلاس های آموزشی کودکان و نوجوانان در خصوص اصول بازی فوتبال آموزش می بینند و زیر نظر مربی مجرب تمرین می کنند.

دبیر شورایاری محله حافظیه همچنین از ارائه مشاوره به شهروندان خبر داد و گفت: در راستای ارتقای سلامت جسمی و روحی شهروندان دوره های مهارت آموزی و مشاوره در سرای محله حافظیه، خیابان سی متری نیروی هوایی، خیابان هشتم نیروی هوایی برگزار می شود.

محمود حسنی تصریح کرد: کارگاه های اختلال روانی ، چگونه جرات حرف زدن پیدا کنیم، بلوغ زودرس برقراری ارتباط کلامی موثر و مدیریت زندگی نیز برای ارتقای سطح زندگی شهروندان توسط خانه سلامت این محله تشکیل می شود.

*دوره های هنری در محله شهید اسدی
دبیر شورایاری محله شهید اسدی گفت: کلاس های متنوع آموزش هنری در سرای محله شهید اسدی در حال برگزاری است.

محمد حسن کاهه افزود: دوره های آموزشی خیاطی، قالی بافی، هنرهای دستی و.... در این مرکز برگزار و از علاقه مندان نام نویسی و ثبت نام می کند.

وی همچنین از برگزاری تست رایگان دیابت خبر داد و گفت: شهروندان محله شهید اسدی می توانند روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 9 تا 14 برای انجام تست دیابت بینایی به سرای محله شهید اسدی در خیابان خشکبارچی مراجعه کنند.

وی یادآور شد: کلاس های مدیریت ستاد بحران در محله شهید اسدی برگزار و مباحثی پیرامون کمکهای اولیه، امداد و نجات و دوره های آتشنشانی ویژه بانوان و آقایان برگزار می شود./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار